Založení a vývoj společnosti

WEB.jpg

V České republice již od roku 1993

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Českých Velenicích, Praze, Brně, Ostravě a České Lípě.

Jsme členem APPS

Dodržování mzdových podmínek

Jako člen prezídia APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Jsme ISO certifikovaná společnost a většinu našich klientů tvoří významní dodavatelé automobilového a výrobního průmyslu, navazující logistické společnosti, obchodní řetězce, potravinářské provozy a další. Důkazem spokojenosti našich klientů jsou reference, které nám pravidelně poskytují.

WEB (2).jpg

Naše filozofie

WEB (1).jpg

Zabezpečení profesionální pracovní atmosféry

Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Naše společnost se vyznačuje zejména kvalitou, péčí, individuálním přístupem a v neposlední řadě striktním dodržováním zákonů. Našim klientům nabízíme model služeb, které jsou aplikovatelné ve všech odvětvích a dokáží podpořit všechny typy velikosti podniků.

Proč s námi spolupracovat?

  • Široká nabídka pracovních pozic
  • Ucelené mezinárodní know-how
  • Bohaté zkušenosti s řešením velkých zakázek, tendrů a výběrových řízení
  • Produktové portfolio optimalizováno dle individuálních potřeb zákazníka
  • Garance transparentnosti, stability a legalit
  • Zkušenosti s klienty z celé řady oborů

Společnost Hofmann

Orientace na stálé zákazníky

Díky orientaci na zákazníka a vysoké kvalitě služeb máme mnoho stálých zákazníků. Našimi partnery však nejsou pouze firmy se svými požadavky na ideálního kandidáta, ale také kandidáti samotní s jejich měnícími se představami o jejich ideálním zaměstnavateli.
Naším cílem a snahou je tyto dva světy propojit.

WEB (3).jpg

Naše služby

Zprostředkování personálu

Najdeme vám vhodného kandidáta na danou pracovní pozici. Během procesu náboru kontaktujeme a informujeme potenciální uchazeče a prezentujeme jim pracovní nabídky. Výhodou je úspora času pro interní personalisty, předvýběr a motivace vhodných kandidátů a aktivní a individuální přístup ke klientům i uchazečům. Kandidát se stane Vaším přímým zaměstnancem.

Agenturní zaměstnávání

Nabízíme komplexní řešení pro zaměstnání pracovníků formou dočasného přidělení do vaší firmy. Zatímco vy přiděleného zaměstnance přímo řídíte, my se postaráme o veškerou administrativu spojenou s procesem náboru včetně uzavření pracovní smlouvy, zajištění lékařské prohlídky a ochranných pomůcek, vyplácení odměny za práci, vyřizování neschopenek či administrativy spojené s případnými úrazy a pravidelnou komunikaci s pracovníky.

Zajištění zaměstnanců i mimo EU

Nedostatek lokálních kandidátů umíme na vybrané pozice řešit náborem ze zahraničí. Zajistíme pro vás vyhledání, testování, zprocesování kandidátů, vyřízení víz, ubytování pracovníků, dopravu na místo určení v ČR, komunikaci s pracovníky a péči o ně, monitorování platnosti dokumentů souvisejících s vízy a další služby.

Výhody pro uchazeče


Individuální přístup

Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb a postaráme se o vás s maximální péčí, protože věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na spokojenost a úspěch našich pracovníků.

Spravedlivé mzdové podmínky

Zaručíme Vám stejné pracovní podmínky a odměnu, jako mají kmenový zaměstnanci klienta na stejné pozici. Do této odměny se počítá jak mzda, tak například stravné či délka dovolené.

Široká síť kontaktů

Máme 11 poboček po celé České repulice a širokou síť kontaktů na straně zaměstnavatelů. Nabízíme stovky pracovních pozic napříč všemi obory včetně kariérního poradenství.

Zakladatelka Ingrid Hofmann

Jedna z největších personálních společností

Ingrid Hofmann je honorární konzulkou, podnikatelkou roku, nositelkou spolkového řádu za zásluhy a členkou správní rady Spolkového úřadu práce. Angažuje se v Asociaci poskytovatelů personálních služeb (BAP) či ve Spolkovém sdružení svazu německých zaměstnavatelů (BDA). Kromě toho je také členem dozorčí rady LEONI AG v Norimberku.

Tato rodačka z Horních Frank chtěla zpočátku řídit plantáž orchidejí v Jižní Africe. Od tohoto plánu však z důvodu tehdejší politické situace upustila. Protože jí lidé leží na srdci stejně jako orchideje, zrodilo se brzy přání provést revoluci ve světě práce v roce 1985 tak založila společnost Hofmann Personal, která rychle rostla a je dnes jednou z největších personálních společností v Německu a Rakousku.

Řada ocenění

Ingrid Hofmann získala řadu ocenění

Ingrid Hofmann se pyšní hned celou řadu ocenění. V roce 2001 získala ocenění Vogue Business Award a v následujícím roce byla zvolena „Podnikatelem roku 2002“. Důležitým oceněním bylo propůjčení státní medaile za mimořádný přínos k bavorskému hospodářství v roce 2006. V roce 2007 následovalo předání spolkového řádu za zásluhy od bývalého spolkového prezidenta Horsta Köhlera. Podle Financial Times patří mezi tři nejlepší podnikatelky Německa. Přes všechny tyto tituly a ocenění však Ingrid Hofmann zůstala ženou, která se stará o společné blaho a prostřednictvím nadace I. K. Hofmann Stiftung podporuje také nejrůznější charitativní organizace.

Mohlo by vás zajímat

Píšeme blog o nás, naší firemní kultuře a přinášíme vám rady a tipy při cestě za lepší kariérou.

Zobrazit náš blog

Kde nás najdete

Preferujete osobní setkání?

Potkejme se na jedné z našich poboček po celé České republice.

Prejít na kontakty