Naše hodnoty

Naše hodnoty

Dlouhodobé vazby s našimi zaměstnanci a klienty se odráží v našich hodnotách. Stojíme si za tím, že vzájemný respekt a důvěra jsou neodmyslitelnou součástí úspěchu a spokojenosti při spolupráci. Důležitá je pro nás vysoká kvalita našich služeb a férové jednání, které utváří pevné plnohodnotné partnerství.

Přečtěte si hodnoty, které zastáváme vůči našim agenturním zaměstnancům.

Pouze ten, kdo zná své hodnoty, je může předávat dále.

Základní hodnoty Hofmann Personal

Hofmann Personal v České republice proto spoléhá na proces zprostředkování hodnot. Firemní hodnoty popisují způsob, jak je služba poskytována. Všichni zaměstnanci Hofmann si nesou tyto hodnoty v sobě a jednají podle nich.

Přečtěte si hodnoty, které zastáváme vůči našim agenturním zaměstnancům.


  • Spolehlivost: Dodržíme, co slíbíme, a svědomitě pracujeme pro blaho našich zaměstnanců a zákazníků.
  • Dlouhodobá orientace: Právě v době rychlých změn jsou zapotřebí partneři, kteří poskytují jistotu. Díky naší dlouhodobé strategii a našim jasným cílům zajišťujeme náš udržitelný růst.
  • Nejvyšší kvalita: Naší každodenní snahou a nejvyšším cílem je nabídnout našim zákazníkům a zaměstnancům nejvyšší možnou kvalitu. Jsme přitom v procesu neustálého zlepšování, který je součástí naší firemní kultury.
  • Ocenění: Z četných průzkumů vyplývá stále stejný výsledek: zaměstnanci chtějí být oceněni. Proto se snažíme o upřímnou, respektující a otevřenou komunikaci, o transparentnost a důvěru.
  • Týmová orientace: Pouze společně se zákazníky a zaměstnanci budeme úspěšní v konkurenčním boji. Ocenění individuality jednotlivce vytváří přidanou hodnotu pro všechny.
  • Dynamika: S otevřeným vnímáním můžeme rozpoznat potřeby našich zákazníků a zaměstnanců a nabídnout tak vždy nová a lepší řešení.
  • Radost z úspěchu: Úspěch je nakažlivý a působí radost. Abyste mohli slavit úspěchy, musíte opustit svou komfortní zónu. O to větší radost máte při úspěchu.

Mohlo by vás zajímat

Píšeme blog o nás, naší firemní kultuře a přinášíme vám rady a tipy při cestě za lepší kariérou.

Pravidla pro propuštění v době koronaviru

Pravidla pro propuštění v době koronaviruNepříjemným důsledkem pandemie koronaviru je propouštění zaměstnanců v části firem. Protože však neexistují žádná speciální pravidla týkající se ukončení pracovního poměru v době nouzového stavu, je nutné se řídit standardními pravidly zákoníků práce. Dle něj existují čtyři možné způsoby. Který je nejvýhodnější pro zaměstnavatele a který pro zaměstnance? Číst dále...


Jak na efektivní home office?

Jak na efektivní home office?Zatímco dříve byla práce z domova považována spíše za benefit, vypuknutím pandemie se z ní stal běžný pracovní model velké části zaměstnanců. S pravidelným home office režimem souvisí nejen určitá svoboda a výhody, ale také úskalí, která mohou zaměstnancům zkomplikovat pracovní i soukromý život. To, co funguje v kanceláři, totiž nemusí automaticky fungovat také doma. Podívejte se na naše tipy, které vám pomohou vyhnout se chybám, kterých se lidé při práci z domova nejčastěji dopouští. Číst dále...


Změny a novinky v roce 2021 se týkají zaměstnavatelů i zaměstnanců

Změny a novinky v roce 2021 se týkají zaměstnavatelů i zaměstnancůNejen firmy čeká od nového roku hned několik důležitých novinek. Kromě zavedení sdíleného pracovního místa dochází také ke změně v čerpání dovolené nebo správě daní. Rok 2021 přinese ale také změny v oblasti práce a sociálních věcí. Od ledna dojde k navýšení důchodů i minimální mzdy a schválen byl také zákon o náhradním výživném. Číst dále...


Změna pracovního prostředí pomůže snížit fluktuaci

Změna pracovního prostředí pomůže snížit fluktuaciPracovní prostředí, to není jen vybavení kanceláří nebo výrobního provozu, ale i atmosféra, která na pracovišti vládne, a způsob, jakým vedení komunikuje se svými zaměstnanci. Jak pracovní prostředí kultivovat, aby motivovalo lidi ke kvalitní práci a zajistilo jejich pohodu, spokojenost a loajalitu? Přinášíme několik tipů. Číst dále...


Co nového přináší daňový balíček pro letošní rok?

Co nového přináší daňový balíček pro letošní rok?Novela zákona o daních z příjmu pro rok 2021 byla vyhlášena ve Sbírce zákonů a přináší tak daňové změny pro tento rok. Čeho přesně se tyto změny týkají? Číst dále...


Rozšíření portfolia služeb pomáhá minimalizovat dopady krize

Rozšíření portfolia služeb pomáhá minimalizovat dopady krizePřesto, že odvětví logistiky patří k segmentům, které koronavirová krize zasáhla nejméně, musely se i tyto firmy potýkat s dopady pandemie. Podle Jany Kundrátové, Regional Commercial Managera společnosti Deufol, pomáhá dopady krize minimalizovat zejména rozšíření portfolia nabízených produktů. Číst dále...


Nezaměstnanost v listopadu nepatrně vzrostla

Nezaměstnanost v listopadu nepatrně vzrostlaPodíl nezaměstnaných osob vzrostl v listopadu na 3,8 %, tedy o 0,1 % oproti přechozímu měsíci. Na konci listopadu evidoval Úřad práce ČR celkem 274 526 uchazečů o zaměstnání, což je nejvyšší listopadová hodnota od roku 2016. Vyplývá to z dat Úřadu práce ČR. Číst dále...


Největším problémem byly zavřené hranice, říká Jana Rankl

Největším problémem byly zavřené hranice, říká Jana RanklKoronavirová krize má již nyní své vítěze i poražené. K vítězům patří například logistické odvětví. V souvislosti s ním se hovoří o silném růstu. Podle jednatelky společnosti KS Europe Jany Rankl to souvisí zejména s velkým boomem e-commerce. Mnoho zákazníků v důsledku pandemie koronaviru změnilo své nákupní chování a prostřednictvím e-shopů nakupuje nejen spotřební zboží, ale i potraviny. Číst dále...


Pandemie má negativní vliv na duševní zdraví

Pandemie má negativní vliv na duševní zdravíRok 2020 přináší stále nové změny a výzvy, které se promítají do pracovního i soukromého života. Ekonomické změny a pokles lidské interakce ovlivnily duševní zdraví mnoha jedinců. Z průzkumu společností Oracle a Workplace Intelligence vyplývá, že pandemie negativně ovlivnila duševní zdraví až 78 % pracovníků. Zaměstnanci se navíc stále více obracejí na technologie, ve kterých vidí nejen zjednodušení jejich práce, ale také pomoc se zvládáním náročných psychických situací. Číst dále...


Minimální mzda se zvýší o 600 Kč

Minimální mzda se zvýší o 600 KčNa 15 200 Kč vzroste v příštím roce minimální mzda, tedy o 600 Kč více než tomu bylo doposud. Sněmovna dále schválila zrušení superhrubé mzdy. Dle nově schváleného konceptu se tak již nebude zdaňovat tzv. superhrubá mzda včetně sociálního a zdravotního pojištění, ale pouze hrubá mzda, a to sazbou 15 %. Číst dále...


Strana 4 z 11
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 » »»

Kde nás najdete

Preferujete osobní setkání? Potkejme se na jedné z našich poboček po celé České republice.

Přejít na kontakty

Kam dál

Díky orientaci na zákazníka a vysoké kvalitě služeb získala pracovní agentura Hofmann Personal mnoho stálých zákazníků. Vzniklo tak partnerství zaměstnavatelů a zaměstnanců se společností Hofmann Personal jako spojovacím článkem.