Naše hodnoty

Naše hodnoty

Dlouhodobé vazby s našimi zaměstnanci a klienty se odráží v našich hodnotách. Stojíme si za tím, že vzájemný respekt a důvěra jsou neodmyslitelnou součástí úspěchu a spokojenosti při spolupráci. Důležitá je pro nás vysoká kvalita našich služeb a férové jednání, které utváří pevné plnohodnotné partnerství.

Přečtěte si hodnoty, které zastáváme vůči našim agenturním zaměstnancům.

Pouze ten, kdo zná své hodnoty, je může předávat dále.

Základní hodnoty Hofmann Personal

Hofmann Personal v České republice proto spoléhá na proces zprostředkování hodnot. Firemní hodnoty popisují způsob, jak je služba poskytována. Všichni zaměstnanci Hofmann si nesou tyto hodnoty v sobě a jednají podle nich.

Přečtěte si hodnoty, které zastáváme vůči našim agenturním zaměstnancům.


  • Spolehlivost: Dodržíme, co slíbíme, a svědomitě pracujeme pro blaho našich zaměstnanců a zákazníků.
  • Dlouhodobá orientace: Právě v době rychlých změn jsou zapotřebí partneři, kteří poskytují jistotu. Díky naší dlouhodobé strategii a našim jasným cílům zajišťujeme náš udržitelný růst.
  • Nejvyšší kvalita: Naší každodenní snahou a nejvyšším cílem je nabídnout našim zákazníkům a zaměstnancům nejvyšší možnou kvalitu. Jsme přitom v procesu neustálého zlepšování, který je součástí naší firemní kultury.
  • Ocenění: Z četných průzkumů vyplývá stále stejný výsledek: zaměstnanci chtějí být oceněni. Proto se snažíme o upřímnou, respektující a otevřenou komunikaci, o transparentnost a důvěru.
  • Týmová orientace: Pouze společně se zákazníky a zaměstnanci budeme úspěšní v konkurenčním boji. Ocenění individuality jednotlivce vytváří přidanou hodnotu pro všechny.
  • Dynamika: S otevřeným vnímáním můžeme rozpoznat potřeby našich zákazníků a zaměstnanců a nabídnout tak vždy nová a lepší řešení.
  • Radost z úspěchu: Úspěch je nakažlivý a působí radost. Abyste mohli slavit úspěchy, musíte opustit svou komfortní zónu. O to větší radost máte při úspěchu.

Mohlo by vás zajímat

Píšeme blog o nás, naší firemní kultuře a přinášíme vám rady a tipy při cestě za lepší kariérou.

Prodloužení programu Antivirus a mimořádného příspěvku Izolačka

Prodloužení programu Antivirus a mimořádného příspěvku IzolačkaVláda rozhodla o prodloužení programu Antivirus do do konce května tohoto roku. Důvodem prodloužení je jak pokračující nepříznivá epidemiologická situace, tak předpokládaný termín nabytí účinnosti „kurzarbeitu“ k 1. lednu 2022. Zároveň došlo také k prodloužení mimořádného příspěvku s názvem "izolačka". Zaměstnanci se tak nebudou muset nejméně do konce června obávat poklesu příjmu, který by zásadně ohrozil jejich rodinný rozpočet.  Číst dále...


Obejdeme se dlouhodobě bez zahraničních dělníků?

Obejdeme se dlouhodobě bez zahraničních dělníků?V průzkumech mezi personalisty v průmyslových podnicích opakovaně zaznívá, že na trhu chybí kvalifikovaní dělníci. Tento problém personalisty tíží dokonce více než aktuální záležitosti spojené s pandemií COVID-19. Nedostatek kvalifikovaných dělníků je skutečně dlouhodobým problémem. Vyplývá to nejen z průzkumů mezi personalisty samotnými, ale také ze statistik MPSV, které aktuálně uvádí, že na jedno volné pracovní místo určené pro kvalifikované manuálně pracující připadá v průměru pouze 0,3 – 0,5 uchazeče. Číst dále...


Personální situace v podnicích, očekávaný vývoj a řešení nejistoty

Personální situace v podnicích, očekávaný vývoj a řešení nejistotyPřinášíme vám souhrn nejdůležitějších zjištění z našeho aktuálního průzkumu Hofmann Monitor, ve kterém jsme zjišťovali nejen aktuální situaci v průmyslových podnicích v České republice a výhledy personalistů do budoucna, ale také jsme mapovali využívání agenturních pracovníků a cizinců. Podívejte se na hlavní závěry a buďte v obraze! Číst dále...


Plánovat personální kapacity v dnešní nejistotě může být velmi obtížné. Řešení však existuje.

Plánovat personální kapacity v dnešní nejistotě může být velmi obtížné. Řešení však existuje.Mnoho personalistů aktuálně naráží na nepříjemný problém. V jejich podnicích panuje nejistota ohledně budoucího vývoje a neví se, jak se bude firmě dařit. A personalisté nemají jasno, kolik pracovníků a v jakém čase bude potřeba. Proto hledají cesty, jak tuto situaci vyřešit a zajistit větší flexibilitu personálních kapacit. Číst dále...


Jste na Úřadu práce a zvažujete zaměstnání mimo své bydliště? Využijte příspěvek na dojíždění až ve výši 3 500 Kč!

Jste na Úřadu práce a zvažujete zaměstnání mimo své bydliště? Využijte příspěvek na dojíždění až ve výši 3 500 Kč!Úřad práce ČR poskytuje nezaměstnaným příspěvek na dojíždění za prací v rámci celé republiky. Od roku 2016 si o něj požádalo celkem 11 050 zájemců. Vyplácená částka se obvykle pohybuje ve výši 1 500 a 2 500 Kč za měsíc. Co musíte splňovat, abyste si mohli zažádat o podporu na částečné pokrytí nákladů vznikajících v souvislosti s dojížděním za prací mimo místo bydliště? Číst dále...


Březnová nezaměstnanost klesla na 4,2 %

Březnová nezaměstnanost klesla na 4,2 %Podíl nezaměstnaných osob mírně klesl na 4,2 %, tedy o 0,1 % oproti únoru. I přes pandemii se tak nezaměstnanost drží na relativně nízkých číslech a počet volných pracovních míst, která zaměstnavatelé prostřednictvím Úřadu práce ČR nabízejí, převyšuje počet evidovaných uchazečů o zaměstnání. Vyplývá to z dat Úřadu práce ČR. Číst dále...


Jak získat čas navíc a zlepšit svůj time management?

Jak získat čas navíc a zlepšit svůj time management?S příchodem informační společnosti se efektivní řízení času stalo důležité v pracovním i soukromém životě. Správná organizace činností vám nezajistí jen méně stresu a vyšší produktivitu i efektivitu všech činností, které vykonáváme, ale může vám také pomoci k dosažení důležitých životních a kariérních cílů. Jaké nástroje a postupy využít, abychom získali tu nejcennější komoditu, tedy čas navíc? Číst dále...


Jak je to s GDPR v rámci povinného testování zaměstnanců ve firmách?

Jak je to s GDPR v rámci povinného testování zaměstnanců ve firmách?Povinnost testovat zaměstnance na přítomnost nákazy COVID-19 je zaměstnavatelům nařízena mimořádným opatřením Ministerstva zdravotnictví. Jak ale nakládat s osobními údaji zpracování v rámci tohoto testování? Číst dále...


Jak nepodcenit online onboarding?

Jak nepodcenit online onboarding?Právě uplynul rok od doby, kdy firmy přesunuly většinu svých aktivit od online prostoru. Vedle komunikace s kolegy a obchodními partnery či náborového procesu šlo i o onboarding nových zaměstnanců. Jak jej i na dálku zvládnout úspěšně a nováčky efektivně začlenit do týmu?  Číst dále...


Udělejte si přehled ve financích

Udělejte si přehled ve financíchŘada Čechů má aktuálně strach nejen o svoje zdraví, ale také o budoucnost. Z průzkumu Slavia pojišťovny vyplývá, že obavy finančního rázu jsou na vrchních příčkách mezi riziky spojenými s pandemií. V tíživé situaci může pomoci např. tzv. finanční rezerva. Kolik % bychom si měli odkládat z platu a co dalšího nám může pomoci při šetření? Číst dále...


Strana 4 z 13
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 » »»

Kde nás najdete

Preferujete osobní setkání? Potkejme se na jedné z našich poboček po celé České republice.

Přejít na kontakty

Kam dál

Díky orientaci na zákazníka a vysoké kvalitě služeb získala pracovní agentura Hofmann Personal mnoho stálých zákazníků. Vzniklo tak partnerství zaměstnavatelů a zaměstnanců se společností Hofmann Personal jako spojovacím článkem.