Naše hodnoty

Naše hodnoty

Dlouhodobé vazby s našimi zaměstnanci a klienty se odráží v našich hodnotách. Stojíme si za tím, že vzájemný respekt a důvěra jsou neodmyslitelnou součástí úspěchu a spokojenosti při spolupráci. Důležitá je pro nás vysoká kvalita našich služeb a férové jednání, které utváří pevné plnohodnotné partnerství.

Přečtěte si hodnoty, které zastáváme vůči našim agenturním zaměstnancům.

Pouze ten, kdo zná své hodnoty, je může předávat dále.

Základní hodnoty Hofmann Personal

Hofmann Personal v České republice proto spoléhá na proces zprostředkování hodnot. Firemní hodnoty popisují způsob, jak je služba poskytována. Všichni zaměstnanci Hofmann si nesou tyto hodnoty v sobě a jednají podle nich.

Přečtěte si hodnoty, které zastáváme vůči našim agenturním zaměstnancům.


  • Spolehlivost: Dodržíme, co slíbíme, a svědomitě pracujeme pro blaho našich zaměstnanců a zákazníků.
  • Dlouhodobá orientace: Právě v době rychlých změn jsou zapotřebí partneři, kteří poskytují jistotu. Díky naší dlouhodobé strategii a našim jasným cílům zajišťujeme náš udržitelný růst.
  • Nejvyšší kvalita: Naší každodenní snahou a nejvyšším cílem je nabídnout našim zákazníkům a zaměstnancům nejvyšší možnou kvalitu. Jsme přitom v procesu neustálého zlepšování, který je součástí naší firemní kultury.
  • Ocenění: Z četných průzkumů vyplývá stále stejný výsledek: zaměstnanci chtějí být oceněni. Proto se snažíme o upřímnou, respektující a otevřenou komunikaci, o transparentnost a důvěru.
  • Týmová orientace: Pouze společně se zákazníky a zaměstnanci budeme úspěšní v konkurenčním boji. Ocenění individuality jednotlivce vytváří přidanou hodnotu pro všechny.
  • Dynamika: S otevřeným vnímáním můžeme rozpoznat potřeby našich zákazníků a zaměstnanců a nabídnout tak vždy nová a lepší řešení.
  • Radost z úspěchu: Úspěch je nakažlivý a působí radost. Abyste mohli slavit úspěchy, musíte opustit svou komfortní zónu. O to větší radost máte při úspěchu.

Mohlo by vás zajímat

Píšeme blog o nás, naší firemní kultuře a přinášíme vám rady a tipy při cestě za lepší kariérou.

Únorová nezaměstnanost zůstává na 4,3 %

Únorová nezaměstnanost zůstává na 4,3 %Podíl nezaměstnaných zůstal na lednové hodnotě, tedy na 4,3 %. Počet volných pracovních míst, která zaměstnavatelé prostřednictvím Úřadu práce ČR nabízejí, však stále převyšuje počet evidovaných uchazečů o zaměstnání. Česká republika již není zemí s nejnižší nezaměstnaností v EU, na prvním místě je nyní podle dat EUROSTATU (za leden 2021) Polsko. Vyplývá to z dat Úřadu práce ČR. Číst dále...


Tipy na aktuální a užitečné firemní benefity

Tipy na aktuální a užitečné firemní benefityPandemie způsobila růst zájmu zaměstnanců o specifické benefity. Do popředí se dostává především zdraví, a to jak fyzické, tak i psychické. Co dalšího v době nouzového stavu zaměstnance potěší? Číst dále...


Popelář nebo astronaut? Jaké bylo vaše vysněné povolání?

Popelář nebo astronaut? Jaké bylo vaše vysněné povolání?O jakých profesích Češi ve škole snili a proč se nakonec rozhodli jinak? Více než 60 % dotazovaných Čechů si obvykle nesplní svůj sen o ideálním povolání a nakonec zvolí jiný obor. Nejčastějším důvodem je strach nebo pocit, že dosažení takové práce je nereálné. Mezi nejpopulárnější zaměstnání patří učitel, novinář a právník. Číst dále...


Výpadek příjmů při karanténě zmírní mimořádný příspěvek

Výpadek příjmů při karanténě zmírní mimořádný příspěvekPoslanecká sněmovna podpořila návrh ministryně práce a sociálních věcí Jany Maláčové na vyplácení mimořádného příspěvku ve výši až 370 Kč za den k náhradě příjmů zaměstnanců v karanténě či izolaci. Od 1. března 2021 tím má být zajištěno, aby se zaměstnanci v případě karantény nebo onemocnění COVID-19 nemuseli obávat podstatného poklesu svých příjmů. Číst dále...


Pandemie nezastavila fluktuaci pracovníků

Pandemie nezastavila fluktuaci pracovníkůPřesto, že si lidé v důsledku pandemie více váží zaměstnání i ekonomického bezpečí, jejich fluktuace se oproti předchozím letům nijak nesnížila. Na fluktuaci v loňském roce mělo vliv hned několik faktorů, jako např. priorita jistoty zaměstnání do budoucna, zvýšené pracovní úsilí a s tím související stres během home office režimu nebo ztráta zaměstnání. Číst dále...


Lednová nezaměstnanost dosáhla na 4,3 %

Lednová nezaměstnanost dosáhla na 4,3 %Podíl nezaměstnaných osob mírně vzrostl na 4,3 %, tedy o 0,3 % oproti prosinci. Meziměsíční nárůst nezaměstnanosti zaznamenaly v lednu všechny okresy. Zvýšil se také počet volných pracovních míst. Vyplývá to z dat Úřadu práce ČR. Číst dále...


Pravidla pro propuštění v době koronaviru

Pravidla pro propuštění v době koronaviruNepříjemným důsledkem pandemie koronaviru je propouštění zaměstnanců v části firem. Protože však neexistují žádná speciální pravidla týkající se ukončení pracovního poměru v době nouzového stavu, je nutné se řídit standardními pravidly zákoníků práce. Dle něj existují čtyři možné způsoby. Který je nejvýhodnější pro zaměstnavatele a který pro zaměstnance? Číst dále...


Jak na efektivní home office?

Jak na efektivní home office?Zatímco dříve byla práce z domova považována spíše za benefit, vypuknutím pandemie se z ní stal běžný pracovní model velké části zaměstnanců. S pravidelným home office režimem souvisí nejen určitá svoboda a výhody, ale také úskalí, která mohou zaměstnancům zkomplikovat pracovní i soukromý život. To, co funguje v kanceláři, totiž nemusí automaticky fungovat také doma. Podívejte se na naše tipy, které vám pomohou vyhnout se chybám, kterých se lidé při práci z domova nejčastěji dopouští. Číst dále...


Změny a novinky v roce 2021 se týkají zaměstnavatelů i zaměstnanců

Změny a novinky v roce 2021 se týkají zaměstnavatelů i zaměstnancůNejen firmy čeká od nového roku hned několik důležitých novinek. Kromě zavedení sdíleného pracovního místa dochází také ke změně v čerpání dovolené nebo správě daní. Rok 2021 přinese ale také změny v oblasti práce a sociálních věcí. Od ledna dojde k navýšení důchodů i minimální mzdy a schválen byl také zákon o náhradním výživném. Číst dále...


Změna pracovního prostředí pomůže snížit fluktuaci

Změna pracovního prostředí pomůže snížit fluktuaciPracovní prostředí, to není jen vybavení kanceláří nebo výrobního provozu, ale i atmosféra, která na pracovišti vládne, a způsob, jakým vedení komunikuje se svými zaměstnanci. Jak pracovní prostředí kultivovat, aby motivovalo lidi ke kvalitní práci a zajistilo jejich pohodu, spokojenost a loajalitu? Přinášíme několik tipů. Číst dále...


Strana 5 z 13
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » »»

Kde nás najdete

Preferujete osobní setkání? Potkejme se na jedné z našich poboček po celé České republice.

Přejít na kontakty

Kam dál

Díky orientaci na zákazníka a vysoké kvalitě služeb získala pracovní agentura Hofmann Personal mnoho stálých zákazníků. Vzniklo tak partnerství zaměstnavatelů a zaměstnanců se společností Hofmann Personal jako spojovacím článkem.