Ocenění, certifikáty a partnerství

Ocenění, certifikáty

Již od založení společnosti Hofmann Personal si potrpíme na nejvyšší kvalitu. Proto od roku 1997 spoléháme na integrovaný systém řízení optimalizaci procesů a snažíme se chybám předcházet. Vysoká kvalita služeb poskytovaná z naší strany zaručuje spokojenost našich zákazníků.

Abychom nic neponechali náhodě, společnost Hofmann Personal je pravidelně kontrolována externími, nezávislými auditory. Závazek nejvyšší kvality plníme certifikátem DIN EN ISO 9001:2015, který musí být pravidelně obnovován. Auditoři mohou provést kdykoliv a bez ohlášení namátkovou kontrolu. To vše zaručuje našim zákazníkům a pracovníkům maximální jistotu, že naše služby dosahují nejvyšší kvality.

Naše ocenění

Hodnocení CZECH Stability Award AAA vyjadřuje současný stav, finanční situaci a to včetně predikce budoucího rizika. Poskytuje nezávislý pohled na finanční a nefinanční bonitu firmy. Naše zaměstnance podporujeme v mnoha ohledech, proto se snažíme vytvářet podmínky přátelské rodině. Ocenění Mamma / Parent Friendly nám udělila společnost Grafia, s.r.o.



Partnerství

Hofmann Personal má velmi širokou síť kontaktů jak na straně zaměstnavatelů, tak i na straně zaměstnanců. Aktivně spoluutváříme pracovní trh dneška, jsme informováni o nejnovějších trendech. Hofmann Personal se prostřednictvím své sítě včasně zapojuje, pokud se jedná o změně pracovní legislativy. Můžeme tak využívat znalosti z různých oborů, nápady, novinky a podněty našich partnerů.

Spolupráce

Bohemia Training Institute

Firma BTI poskytuje firemní full service v oblasti vzdělávání, promotion, poradenství a dalších služeb.

Klíčovou činností každé firmy je především výroba, obchod, strategie, expanze vedoucí k zajištění její prosperity a konkurenceschopnosti. Další činnosti související např. s marketingem, vzděláváním zaměstnanců, organizací prezentačních, teambuildingových či společenských firemních akcí tvoří neméně podstatnou součást úspěšného firemního rozvoje. Dovolte nám se o tyto vaše potřeby postarat!

HC Plzeň

Společnost Hofmann Personal započala partnerstvím s plzeňskými hokejisty kampaň NENÍ FANOUŠKA BEZ PRÁCE, pomocí které se chystá podporovat další druhy sportu i kulturu nejen v Plzni, ale i v dalších krajích České republiky.


Členství

Asociace poskytovatelů personálních služeb

Jako člen profesního sdružení APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Řídíme se „Zlatými standardy“, které tato asociace sestavila, a jsme hrdí, že patříme mezi personální agentury, které podporují vývoj trhu práce a jsou poctiví jak ke svým agenturním zaměstnancům a kandidátům, tak i ke svým klientům.

Jaké jsou „Zlaté standardy“ pro agentury práce sdružené v APPS?

Pro agenturní zaměstnávání

  • Vlastní platné povolení MPSV pro přidělování pracovníků.
  • Má sjednáno pojištění proti úpadku a vlastní platné povolení ke zprostředkování.
  • Platí mzdy a odvody v termínu a dle platné legislativy.
  • Dodržuje srovnatelné podmínky pro agenturní zaměstnance.
  • Plní závazky vůči agenturním zaměstnancům.
  • Písemně sjednává pracovní poměr a dohodu o dočasném přidělení před zahájením práce.

Pro přímé vyhledávání na stálé pracovní pozice

  • Vlastní platné povolení ke zprostředkování dle MPSV.
  • Nevybírá žádné poplatky od kandidátů.
  • Zajistí, že kandidát absolvuje osobní pohovor s konzultantem agentury před prezentací u zákazníka.
  • Zajistí vždy souhlas od kandidáta s prezentací jeho profilu u klienta a souhlas kandidáta s nakládáním s osobními údaji.
  • Kandidátům předává zpětnou vazbu o průběhu a výsledku výběrového řízení.


Association for Foreign Investment

Sdružení pro zahraniční investice je nevládní nezisková organizace pro podporu přímých zahraničních investic, rozvoj českého podnikatelského prostředí, export investic a investičních služeb a spolupráci mezi firmami a výzkumnou sférou. Na základě členství v asociaci poskytujeme personální poradenství při získávání nových investorů agentuře CzechInvest.

Mohlo by vás zajímat

Píšeme blog o nás, naší firemní kultuře a přinášíme vám rady a tipy při cestě za lepší kariérou.

Březnová nezaměstnanost klesla na 4,2 %

Březnová nezaměstnanost klesla na 4,2 %Podíl nezaměstnaných osob mírně klesl na 4,2 %, tedy o 0,1 % oproti únoru. I přes pandemii se tak nezaměstnanost drží na relativně nízkých číslech a počet volných pracovních míst, která zaměstnavatelé prostřednictvím Úřadu práce ČR nabízejí, převyšuje počet evidovaných uchazečů o zaměstnání. Vyplývá to z dat Úřadu práce ČR. Číst dále...



Jak získat čas navíc a zlepšit svůj time management?

Jak získat čas navíc a zlepšit svůj time management?S příchodem informační společnosti se efektivní řízení času stalo důležité v pracovním i soukromém životě. Správná organizace činností vám nezajistí jen méně stresu a vyšší produktivitu i efektivitu všech činností, které vykonáváme, ale může vám také pomoci k dosažení důležitých životních a kariérních cílů. Jaké nástroje a postupy využít, abychom získali tu nejcennější komoditu, tedy čas navíc? Číst dále...


Jak je to s GDPR v rámci povinného testování zaměstnanců ve firmách?

Jak je to s GDPR v rámci povinného testování zaměstnanců ve firmách?Povinnost testovat zaměstnance na přítomnost nákazy COVID-19 je zaměstnavatelům nařízena mimořádným opatřením Ministerstva zdravotnictví. Jak ale nakládat s osobními údaji zpracování v rámci tohoto testování? Číst dále...


Jak nepodcenit online onboarding?

Jak nepodcenit online onboarding?Právě uplynul rok od doby, kdy firmy přesunuly většinu svých aktivit od online prostoru. Vedle komunikace s kolegy a obchodními partnery či náborového procesu šlo i o onboarding nových zaměstnanců. Jak jej i na dálku zvládnout úspěšně a nováčky efektivně začlenit do týmu?  Číst dále...


Udělejte si přehled ve financích

Udělejte si přehled ve financíchŘada Čechů má aktuálně strach nejen o svoje zdraví, ale také o budoucnost. Z průzkumu Slavia pojišťovny vyplývá, že obavy finančního rázu jsou na vrchních příčkách mezi riziky spojenými s pandemií. V tíživé situaci může pomoci např. tzv. finanční rezerva. Kolik % bychom si měli odkládat z platu a co dalšího nám může pomoci při šetření? Číst dále...


Únorová nezaměstnanost zůstává na 4,3 %

Únorová nezaměstnanost zůstává na 4,3 %Podíl nezaměstnaných zůstal na lednové hodnotě, tedy na 4,3 %. Počet volných pracovních míst, která zaměstnavatelé prostřednictvím Úřadu práce ČR nabízejí, však stále převyšuje počet evidovaných uchazečů o zaměstnání. Česká republika již není zemí s nejnižší nezaměstnaností v EU, na prvním místě je nyní podle dat EUROSTATU (za leden 2021) Polsko. Vyplývá to z dat Úřadu práce ČR. Číst dále...


Tipy na aktuální a užitečné firemní benefity

Tipy na aktuální a užitečné firemní benefityPandemie způsobila růst zájmu zaměstnanců o specifické benefity. Do popředí se dostává především zdraví, a to jak fyzické, tak i psychické. Co dalšího v době nouzového stavu zaměstnance potěší? Číst dále...


Popelář nebo astronaut? Jaké bylo vaše vysněné povolání?

Popelář nebo astronaut? Jaké bylo vaše vysněné povolání?O jakých profesích Češi ve škole snili a proč se nakonec rozhodli jinak? Více než 60 % dotazovaných Čechů si obvykle nesplní svůj sen o ideálním povolání a nakonec zvolí jiný obor. Nejčastějším důvodem je strach nebo pocit, že dosažení takové práce je nereálné. Mezi nejpopulárnější zaměstnání patří učitel, novinář a právník. Číst dále...


Výpadek příjmů při karanténě zmírní mimořádný příspěvek

Výpadek příjmů při karanténě zmírní mimořádný příspěvekPoslanecká sněmovna podpořila návrh ministryně práce a sociálních věcí Jany Maláčové na vyplácení mimořádného příspěvku ve výši až 370 Kč za den k náhradě příjmů zaměstnanců v karanténě či izolaci. Od 1. března 2021 tím má být zajištěno, aby se zaměstnanci v případě karantény nebo onemocnění COVID-19 nemuseli obávat podstatného poklesu svých příjmů. Číst dále...


Pandemie nezastavila fluktuaci pracovníků

Pandemie nezastavila fluktuaci pracovníkůPřesto, že si lidé v důsledku pandemie více váží zaměstnání i ekonomického bezpečí, jejich fluktuace se oproti předchozím letům nijak nesnížila. Na fluktuaci v loňském roce mělo vliv hned několik faktorů, jako např. priorita jistoty zaměstnání do budoucna, zvýšené pracovní úsilí a s tím související stres během home office režimu nebo ztráta zaměstnání. Číst dále...


Strana 1 z 9
1 2 3 4 5 » »»

Kde nás najdete

Preferujete osobní setkání? Potkejme se na jedné z našich poboček po celé České republice.

Přejít na kontakty

Kam dál

Díky orientaci na zákazníka a vysoké kvalitě služeb získala pracovní agentura Hofmann Personal mnoho stálých zákazníků. Vzniklo tak partnerství zaměstnavatelů a zaměstnanců se společností Hofmann Personal jako spojovacím článkem.