Infolinka 800 10 11 25
- Zavoláme vám
Ocenění, certifikáty a partnerství

Ocenění, certifikáty
Již od založení společnosti Hofmann Personal si potrpíme na nejvyšší kvalitu. Proto od roku 1997 spoléháme na integrovaný systém řízení optimalizaci procesů a snažíme se chybám předcházet. Vysoká kvalita služeb poskytovaná z naší strany zaručuje spokojenost našich zákazníků.
Abychom nic neponechali náhodě, společnost Hofmann Personal je pravidelně kontrolována externími, nezávislými auditory. Závazek nejvyšší kvality plníme certifikátem DIN EN ISO 9001:2015, který musí být pravidelně obnovován. Auditoři mohou provést kdykoliv a bez ohlášení namátkovou kontrolu. To vše zaručuje našim zákazníkům a pracovníkům maximální jistotu, že naše služby dosahují nejvyšší kvality.
Naše ocenění
Hodnocení CZECH Stability Award AAA vyjadřuje současný stav, finanční situaci a to včetně predikce budoucího rizika. Poskytuje nezávislý pohled na finanční a nefinanční bonitu firmy. Naše zaměstnance podporujeme v mnoha ohledech, proto se snažíme vytvářet podmínky přátelské rodině. Ocenění Mamma / Parent Friendly nám udělila společnost Grafia, s.r.o.

Partnerství
Hofmann Personal má velmi širokou síť kontaktů jak na straně zaměstnavatelů, tak i na straně zaměstnanců. Aktivně spoluutváříme pracovní trh dneška, jsme informováni o nejnovějších trendech. Hofmann Personal se prostřednictvím své sítě včasně zapojuje, pokud se jedná o změně pracovní legislativy. Můžeme tak využívat znalosti z různých oborů, nápady, novinky a podněty našich partnerů.
Spolupráce
Bohemia Training Institute
Firma BTI poskytuje firemní full service v oblasti vzdělávání, promotion, poradenství a dalších služeb.
Klíčovou činností každé firmy je především výroba, obchod, strategie, expanze vedoucí k zajištění její prosperity a konkurenceschopnosti. Další činnosti související např. s marketingem, vzděláváním zaměstnanců, organizací prezentačních, teambuildingových či společenských firemních akcí tvoří neméně podstatnou součást úspěšného firemního rozvoje. Dovolte nám se o tyto vaše potřeby postarat!
HC Plzeň
Společnost Hofmann Personal započala partnerstvím s plzeňskými hokejisty kampaň NENÍ FANOUŠKA BEZ PRÁCE, pomocí které se chystá podporovat další druhy sportu i kulturu nejen v Plzni, ale i v dalších krajích České republiky.
Členství
Asociace poskytovatelů personálních služeb
Jako člen profesního sdružení APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Řídíme se „Zlatými standardy“, které tato asociace sestavila, a jsme hrdí, že patříme mezi personální agentury, které podporují vývoj trhu práce a jsou poctiví jak ke svým agenturním zaměstnancům a kandidátům, tak i ke svým klientům.
Jaké jsou „Zlaté standardy“ pro agentury práce sdružené v APPS?
Pro agenturní zaměstnávání
- Vlastní platné povolení MPSV pro přidělování pracovníků.
- Má sjednáno pojištění proti úpadku a vlastní platné povolení ke zprostředkování.
- Platí mzdy a odvody v termínu a dle platné legislativy.
- Dodržuje srovnatelné podmínky pro agenturní zaměstnance.
- Plní závazky vůči agenturním zaměstnancům.
- Písemně sjednává pracovní poměr a dohodu o dočasném přidělení před zahájením práce.
Pro přímé vyhledávání na stálé pracovní pozice
- Vlastní platné povolení ke zprostředkování dle MPSV.
- Nevybírá žádné poplatky od kandidátů.
- Zajistí, že kandidát absolvuje osobní pohovor s konzultantem agentury před prezentací u zákazníka.
- Zajistí vždy souhlas od kandidáta s prezentací jeho profilu u klienta a souhlas kandidáta s nakládáním s osobními údaji.
- Kandidátům předává zpětnou vazbu o průběhu a výsledku výběrového řízení.
Association for Foreign Investment
Sdružení pro zahraniční investice je nevládní nezisková organizace pro podporu přímých zahraničních investic, rozvoj českého podnikatelského prostředí, export investic a investičních služeb a spolupráci mezi firmami a výzkumnou sférou. Na základě členství v asociaci poskytujeme personální poradenství při získávání nových investorů agentuře CzechInvest.
Mohlo by vás zajímat
Píšeme blog o nás, naší firemní kultuře a přinášíme vám rady a tipy při cestě za lepší kariérou.
Změna pracovního prostředí pomůže snížit fluktuaci
Pracovní prostředí, to není jen vybavení kanceláří nebo výrobního provozu, ale i atmosféra, která na pracovišti vládne, a způsob, jakým vedení komunikuje se svými zaměstnanci. Jak pracovní prostředí kultivovat, aby motivovalo lidi ke kvalitní práci a zajistilo jejich pohodu, spokojenost a loajalitu? Přinášíme několik tipů. Číst dále...
Co nového přináší daňový balíček pro letošní rok?
Novela zákona o daních z příjmu pro rok 2021 byla vyhlášena ve Sbírce zákonů a přináší tak daňové změny pro tento rok. Čeho přesně se tyto změny týkají? Číst dále...
Rozšíření portfolia služeb pomáhá minimalizovat dopady krize
Přesto, že odvětví logistiky patří k segmentům, které koronavirová krize zasáhla nejméně, musely se i tyto firmy potýkat s dopady pandemie. Podle Jany Kundrátové, Regional Commercial Managera společnosti Deufol, pomáhá dopady krize minimalizovat zejména rozšíření portfolia nabízených produktů. Číst dále...
Nezaměstnanost v listopadu nepatrně vzrostla
Podíl nezaměstnaných osob vzrostl v listopadu na 3,8 %, tedy o 0,1 % oproti přechozímu měsíci. Na konci listopadu evidoval Úřad práce ČR celkem 274 526 uchazečů o zaměstnání, což je nejvyšší listopadová hodnota od roku 2016. Vyplývá to z dat Úřadu práce ČR. Číst dále...
Největším problémem byly zavřené hranice, říká Jana Rankl
Koronavirová krize má již nyní své vítěze i poražené. K vítězům patří například logistické odvětví. V souvislosti s ním se hovoří o silném růstu. Podle jednatelky společnosti KS Europe Jany Rankl to souvisí zejména s velkým boomem e-commerce. Mnoho zákazníků v důsledku pandemie koronaviru změnilo své nákupní chování a prostřednictvím e-shopů nakupuje nejen spotřební zboží, ale i potraviny. Číst dále...
Pandemie má negativní vliv na duševní zdraví
Rok 2020 přináší stále nové změny a výzvy, které se promítají do pracovního i soukromého života. Ekonomické změny a pokles lidské interakce ovlivnily duševní zdraví mnoha jedinců. Z průzkumu společností Oracle a Workplace Intelligence vyplývá, že pandemie negativně ovlivnila duševní zdraví až 78 % pracovníků. Zaměstnanci se navíc stále více obracejí na technologie, ve kterých vidí nejen zjednodušení jejich práce, ale také pomoc se zvládáním náročných psychických situací. Číst dále...
Minimální mzda se zvýší o 600 Kč
Na 15 200 Kč vzroste v příštím roce minimální mzda, tedy o 600 Kč více než tomu bylo doposud. Sněmovna dále schválila zrušení superhrubé mzdy. Dle nově schváleného konceptu se tak již nebude zdaňovat tzv. superhrubá mzda včetně sociálního a zdravotního pojištění, ale pouze hrubá mzda, a to sazbou 15 %. Číst dále...
Jak úspěšně zvládnout online pohovor? Přečtěte si našich 7 tipů!
Koronakrize ovlivnila řadu oblastí a nevyhnula se ani změnám v náboru nových zaměstnanců. Ten se tak aktuálně stále častěji přesouvá do online sféry. Online pohovory totiž výrazně zrychlují celý proces náboru a přináší výhody personalistům i uchazečům. Jaká pravidla je třeba dodržovat a na co myslet? Číst dále...
O vánoční brigády není nouze
Zatímco jednu část firem stále sužují vládní opatření, ta druhá se již chystá na tradiční předvánoční nápor zákazníků. Jedná se zejména o internetové ochody a přepravní společnosti, které právě v těchto dnech nabírají nové zaměstnance a brigádníky na vánoční výpomoc. Zájem je však také o inventury či brigády v supermarketech, kde je možná volba směn. Hodinová mzda pro brigádníky se aktuálně v regionech pohybuje od 120 do 150 Kč. Číst dále...
Nezaměstnanost v říjnu klesla na 3,7 %
Podíl nezaměstnaných osob klesl na 3,7 %, tedy o 0,1 % oproti předchozím třem měsícům. Vyplývá to z dat zveřejněných Úřadem práce ČR. I přesto, že se počet uchazečů o zaměstnání oproti minulému měsíci snížil a jde o nejnižší počet nezaměstnaných od června letošního roku, se jedná o nejvyšší říjnovou hodnotu od roku 2016. Číst dále...
Kde nás najdete
Preferujete osobní setkání? Potkejme se na jedné z našich poboček po celé České republice.
Přejít na kontaktyKam dál
Díky orientaci na zákazníka a vysoké kvalitě služeb získala pracovní agentura Hofmann Personal mnoho stálých zákazníků. Vzniklo tak partnerství zaměstnavatelů a zaměstnanců se společností Hofmann Personal jako spojovacím článkem.