Ocenění, certifikáty a partnerství

Ocenění, certifikáty

Již od založení společnosti Hofmann Personal si potrpíme na nejvyšší kvalitu. Proto od roku 1997 spoléháme na integrovaný systém řízení optimalizaci procesů a snažíme se chybám předcházet. Vysoká kvalita služeb poskytovaná z naší strany zaručuje spokojenost našich zákazníků.

Abychom nic neponechali náhodě, společnost Hofmann Personal je pravidelně kontrolována externími, nezávislými auditory. Závazek nejvyšší kvality plníme certifikátem DIN EN ISO 9001:2015, který musí být pravidelně obnovován. Auditoři mohou provést kdykoliv a bez ohlášení namátkovou kontrolu. To vše zaručuje našim zákazníkům a pracovníkům maximální jistotu, že naše služby dosahují nejvyšší kvality.

Naše ocenění

Hodnocení CZECH Stability Award AAA vyjadřuje současný stav, finanční situaci a to včetně predikce budoucího rizika. Poskytuje nezávislý pohled na finanční a nefinanční bonitu firmy. Naše zaměstnance podporujeme v mnoha ohledech, proto se snažíme vytvářet podmínky přátelské rodině. Ocenění Mamma / Parent Friendly nám udělila společnost Grafia, s.r.o.



Partnerství

Hofmann Personal má velmi širokou síť kontaktů jak na straně zaměstnavatelů, tak i na straně zaměstnanců. Aktivně spoluutváříme pracovní trh dneška, jsme informováni o nejnovějších trendech. Hofmann Personal se prostřednictvím své sítě včasně zapojuje, pokud se jedná o změně pracovní legislativy. Můžeme tak využívat znalosti z různých oborů, nápady, novinky a podněty našich partnerů.

Spolupráce

Bohemia Training Institute

Firma BTI poskytuje firemní full service v oblasti vzdělávání, promotion, poradenství a dalších služeb.

Klíčovou činností každé firmy je především výroba, obchod, strategie, expanze vedoucí k zajištění její prosperity a konkurenceschopnosti. Další činnosti související např. s marketingem, vzděláváním zaměstnanců, organizací prezentačních, teambuildingových či společenských firemních akcí tvoří neméně podstatnou součást úspěšného firemního rozvoje. Dovolte nám se o tyto vaše potřeby postarat!

HC Plzeň

Společnost Hofmann Personal započala partnerstvím s plzeňskými hokejisty kampaň NENÍ FANOUŠKA BEZ PRÁCE, pomocí které se chystá podporovat další druhy sportu i kulturu nejen v Plzni, ale i v dalších krajích České republiky.


Členství

Asociace poskytovatelů personálních služeb

Jako člen profesního sdružení APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Řídíme se „Zlatými standardy“, které tato asociace sestavila, a jsme hrdí, že patříme mezi personální agentury, které podporují vývoj trhu práce a jsou poctiví jak ke svým agenturním zaměstnancům a kandidátům, tak i ke svým klientům.

Jaké jsou „Zlaté standardy“ pro agentury práce sdružené v APPS?

Pro agenturní zaměstnávání

  • Vlastní platné povolení MPSV pro přidělování pracovníků.
  • Má sjednáno pojištění proti úpadku a vlastní platné povolení ke zprostředkování.
  • Platí mzdy a odvody v termínu a dle platné legislativy.
  • Dodržuje srovnatelné podmínky pro agenturní zaměstnance.
  • Plní závazky vůči agenturním zaměstnancům.
  • Písemně sjednává pracovní poměr a dohodu o dočasném přidělení před zahájením práce.

Pro přímé vyhledávání na stálé pracovní pozice

  • Vlastní platné povolení ke zprostředkování dle MPSV.
  • Nevybírá žádné poplatky od kandidátů.
  • Zajistí, že kandidát absolvuje osobní pohovor s konzultantem agentury před prezentací u zákazníka.
  • Zajistí vždy souhlas od kandidáta s prezentací jeho profilu u klienta a souhlas kandidáta s nakládáním s osobními údaji.
  • Kandidátům předává zpětnou vazbu o průběhu a výsledku výběrového řízení.


Association for Foreign Investment

Sdružení pro zahraniční investice je nevládní nezisková organizace pro podporu přímých zahraničních investic, rozvoj českého podnikatelského prostředí, export investic a investičních služeb a spolupráci mezi firmami a výzkumnou sférou. Na základě členství v asociaci poskytujeme personální poradenství při získávání nových investorů agentuře CzechInvest.

Mohlo by vás zajímat

Píšeme blog o nás, naší firemní kultuře a přinášíme vám rady a tipy při cestě za lepší kariérou.

Lednová nezaměstnanost dosáhla na 4,3 %

Lednová nezaměstnanost dosáhla na 4,3 %Podíl nezaměstnaných osob mírně vzrostl na 4,3 %, tedy o 0,3 % oproti prosinci. Meziměsíční nárůst nezaměstnanosti zaznamenaly v lednu všechny okresy. Zvýšil se také počet volných pracovních míst. Vyplývá to z dat Úřadu práce ČR. Číst dále...


Pravidla pro propuštění v době koronaviru

Pravidla pro propuštění v době koronaviruNepříjemným důsledkem pandemie koronaviru je propouštění zaměstnanců v části firem. Protože však neexistují žádná speciální pravidla týkající se ukončení pracovního poměru v době nouzového stavu, je nutné se řídit standardními pravidly zákoníků práce. Dle něj existují čtyři možné způsoby. Který je nejvýhodnější pro zaměstnavatele a který pro zaměstnance? Číst dále...


Jak na efektivní home office?

Jak na efektivní home office?Zatímco dříve byla práce z domova považována spíše za benefit, vypuknutím pandemie se z ní stal běžný pracovní model velké části zaměstnanců. S pravidelným home office režimem souvisí nejen určitá svoboda a výhody, ale také úskalí, která mohou zaměstnancům zkomplikovat pracovní i soukromý život. To, co funguje v kanceláři, totiž nemusí automaticky fungovat také doma. Podívejte se na naše tipy, které vám pomohou vyhnout se chybám, kterých se lidé při práci z domova nejčastěji dopouští. Číst dále...


Změny a novinky v roce 2021 se týkají zaměstnavatelů i zaměstnanců

Změny a novinky v roce 2021 se týkají zaměstnavatelů i zaměstnancůNejen firmy čeká od nového roku hned několik důležitých novinek. Kromě zavedení sdíleného pracovního místa dochází také ke změně v čerpání dovolené nebo správě daní. Rok 2021 přinese ale také změny v oblasti práce a sociálních věcí. Od ledna dojde k navýšení důchodů i minimální mzdy a schválen byl také zákon o náhradním výživném. Číst dále...


Změna pracovního prostředí pomůže snížit fluktuaci

Změna pracovního prostředí pomůže snížit fluktuaciPracovní prostředí, to není jen vybavení kanceláří nebo výrobního provozu, ale i atmosféra, která na pracovišti vládne, a způsob, jakým vedení komunikuje se svými zaměstnanci. Jak pracovní prostředí kultivovat, aby motivovalo lidi ke kvalitní práci a zajistilo jejich pohodu, spokojenost a loajalitu? Přinášíme několik tipů. Číst dále...


Co nového přináší daňový balíček pro letošní rok?

Co nového přináší daňový balíček pro letošní rok?Novela zákona o daních z příjmu pro rok 2021 byla vyhlášena ve Sbírce zákonů a přináší tak daňové změny pro tento rok. Čeho přesně se tyto změny týkají? Číst dále...


Rozšíření portfolia služeb pomáhá minimalizovat dopady krize

Rozšíření portfolia služeb pomáhá minimalizovat dopady krizePřesto, že odvětví logistiky patří k segmentům, které koronavirová krize zasáhla nejméně, musely se i tyto firmy potýkat s dopady pandemie. Podle Jany Kundrátové, Regional Commercial Managera společnosti Deufol, pomáhá dopady krize minimalizovat zejména rozšíření portfolia nabízených produktů. Číst dále...


Nezaměstnanost v listopadu nepatrně vzrostla

Nezaměstnanost v listopadu nepatrně vzrostlaPodíl nezaměstnaných osob vzrostl v listopadu na 3,8 %, tedy o 0,1 % oproti přechozímu měsíci. Na konci listopadu evidoval Úřad práce ČR celkem 274 526 uchazečů o zaměstnání, což je nejvyšší listopadová hodnota od roku 2016. Vyplývá to z dat Úřadu práce ČR. Číst dále...


Největším problémem byly zavřené hranice, říká Jana Rankl

Největším problémem byly zavřené hranice, říká Jana RanklKoronavirová krize má již nyní své vítěze i poražené. K vítězům patří například logistické odvětví. V souvislosti s ním se hovoří o silném růstu. Podle jednatelky společnosti KS Europe Jany Rankl to souvisí zejména s velkým boomem e-commerce. Mnoho zákazníků v důsledku pandemie koronaviru změnilo své nákupní chování a prostřednictvím e-shopů nakupuje nejen spotřební zboží, ale i potraviny. Číst dále...


Pandemie má negativní vliv na duševní zdraví

Pandemie má negativní vliv na duševní zdravíRok 2020 přináší stále nové změny a výzvy, které se promítají do pracovního i soukromého života. Ekonomické změny a pokles lidské interakce ovlivnily duševní zdraví mnoha jedinců. Z průzkumu společností Oracle a Workplace Intelligence vyplývá, že pandemie negativně ovlivnila duševní zdraví až 78 % pracovníků. Zaměstnanci se navíc stále více obracejí na technologie, ve kterých vidí nejen zjednodušení jejich práce, ale také pomoc se zvládáním náročných psychických situací. Číst dále...


Strana 2 z 9
«« « 1 2 3 4 5 6 » »»

Kde nás najdete

Preferujete osobní setkání? Potkejme se na jedné z našich poboček po celé České republice.

Přejít na kontakty

Kam dál

Díky orientaci na zákazníka a vysoké kvalitě služeb získala pracovní agentura Hofmann Personal mnoho stálých zákazníků. Vzniklo tak partnerství zaměstnavatelů a zaměstnanců se společností Hofmann Personal jako spojovacím článkem.