O nás

O nás

Flexibilní personální politika je v dnešní době nepostradatelná. Ve společnosti Hofmann Personal najdete ideálního partnera k řešení všeho kolem personálního managementu. V Německu i v dalších dceřiných společnostech v České republice, Rakousku, Švýcarsku, Anglii a USA nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání novou profesní perspektivu.

Společnost založila Ingrid Hofmann v roce 1985 a dodnes ji jako jediný vlastník řídí. Je mimo jiné členkou správní rady Spolkového úřadu práce, angažuje se v Asociaci poskytovatelů personálních služeb (BAP) či ve Spolkovém sdružení svazu německých zaměstnavatelů (BDA).

Hofmann Personal ČR se může od svého vzniku pyšnit expanzním kurzem. Mnohá pracoviště poskytují nejlepší péči o zákazníky a pracovníky přímo na místě.

Založení a vývoj společnosti

Historie personální agentury HOFMANN-WIZARD v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma Hofmann-Wizard s.r.o. k firemní skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku.

S vývojem hospodářské situace v České republice vznikala postupně poptávka po kvalitnějším a sofistikovanějším servisu v oblasti lidských zdrojů. Hofmann Personal reaguje na aktuální situaci na trhu práce a na rostoucí nároky na pracovní síly otevíráním dalších poboček.

Společnost Hofmann

Díky orientaci na zákazníka a vysoké kvalitě služeb získala pracovní agentura Hofmann Personal mnoho stálých zákazníků. Vzniklo tak partnerství zaměstnavatelů a zaměstnanců se společností Hofmann Personal jako spojovacím článkem.

Mohlo by vás zajímat

Píšeme blog o nás, naší firemní kultuře a přinášíme vám rady a tipy při cestě za lepší kariérou.

Největším problémem byly zavřené hranice, říká Jana Rankl

Největším problémem byly zavřené hranice, říká Jana RanklKoronavirová krize má již nyní své vítěze i poražené. K vítězům patří například logistické odvětví. V souvislosti s ním se hovoří o silném růstu. Podle jednatelky společnosti KS Europe Jany Rankl to souvisí zejména s velkým boomem e-commerce. Mnoho zákazníků v důsledku pandemie koronaviru změnilo své nákupní chování a prostřednictvím e-shopů nakupuje nejen spotřební zboží, ale i potraviny. Číst dále...


Pandemie má negativní vliv na duševní zdraví

Pandemie má negativní vliv na duševní zdravíRok 2020 přináší stále nové změny a výzvy, které se promítají do pracovního i soukromého života. Ekonomické změny a pokles lidské interakce ovlivnily duševní zdraví mnoha jedinců. Z průzkumu společností Oracle a Workplace Intelligence vyplývá, že pandemie negativně ovlivnila duševní zdraví až 78 % pracovníků. Zaměstnanci se navíc stále více obracejí na technologie, ve kterých vidí nejen zjednodušení jejich práce, ale také pomoc se zvládáním náročných psychických situací. Číst dále...


Minimální mzda se zvýší o 600 Kč

Minimální mzda se zvýší o 600 KčNa 15 200 Kč vzroste v příštím roce minimální mzda, tedy o 600 Kč více než tomu bylo doposud. Sněmovna dále schválila zrušení superhrubé mzdy. Dle nově schváleného konceptu se tak již nebude zdaňovat tzv. superhrubá mzda včetně sociálního a zdravotního pojištění, ale pouze hrubá mzda, a to sazbou 15 %. Číst dále...


Jak úspěšně zvládnout online pohovor? Přečtěte si našich 7 tipů!

Jak úspěšně zvládnout online pohovor? Přečtěte si našich 7 tipů!Koronakrize ovlivnila řadu oblastí a nevyhnula se ani změnám v náboru nových zaměstnanců. Ten se tak aktuálně stále častěji přesouvá do online sféry. Online pohovory totiž výrazně zrychlují celý proces náboru a přináší výhody personalistům i uchazečům. Jaká pravidla je třeba dodržovat a na co myslet? Číst dále...


O vánoční brigády není nouze

O vánoční brigády není nouzeZatímco jednu část firem stále sužují vládní opatření, ta druhá se již chystá na tradiční předvánoční nápor zákazníků. Jedná se zejména o internetové ochody a přepravní společnosti, které právě v těchto dnech nabírají nové zaměstnance a brigádníky na vánoční výpomoc. Zájem je však také o inventury či brigády v supermarketech, kde je možná volba směn. Hodinová mzda pro brigádníky se aktuálně v regionech pohybuje od 120 do 150 Kč. Číst dále...


Nezaměstnanost v říjnu klesla na 3,7 %

Nezaměstnanost v říjnu klesla na 3,7 %Podíl nezaměstnaných osob klesl na 3,7 %, tedy o 0,1 % oproti předchozím třem měsícům. Vyplývá to z dat zveřejněných Úřadem práce ČR. I přesto, že se počet uchazečů o zaměstnání oproti minulému měsíci snížil a jde o nejnižší počet nezaměstnaných od června letošního roku, se jedná o nejvyšší říjnovou hodnotu od roku 2016.  Číst dále...


Kdo je scrum master a v čem spočívá agilní řízení?

Kdo je scrum master a v čem spočívá agilní řízení?Transformace podniků na systém agilního řízení je dnes velmi populární a proniká do všech firemních sfér včetně HR. Firmám i lidem dává možnost nahlédnout na věci z jiného úhlu pohledu, optimalizovat procesy a ušetřit peníze. Agilní řízení tak dokáže nejen nastavit správnou a efektivní komunikace ve společnosti, ale také podpořit schopnost adaptace na nečekané změny, což je v aktuální době k nezaplacení. Začlenění agilních principů do fungování společnosti vyžaduje zejména spolupráci všech zaměstnanců a ochotu dělat věci jinak. Číst dále...


Program Antivirus B prodloužen do konce roku

Program Antivirus B prodloužen do konce rokuVláda minulý týden potvrdila prodloužení programu Antivirus B do konce letošního roku, a doplnila tak prodloužení Režimu A, který byl vládou schválen již 14.října. Schváleno bylo také další rozšíření daňových úlev pro podnikatele a firmy zasažené opatřeními proti šíření koronaviru. Číst dále...


Jak rozumně omezit kontakt mezi pracovníky a předcházet šíření nemocí?

Jak rozumně omezit kontakt mezi pracovníky a předcházet šíření nemocí?Více než polovina podniků ve výrobě, obchodu a logistice má aktuálně (září 2020) zavedena opatření, která mají zamezit kontaktu mezi pracovníky. Jde o opatření, které reflektuje jedno z pravidel 3R – roušky, ruce, rozestupy. Na to, jak konkrétně tato opatření vypadají, jsme se podívali v posledním průzkumu projektu Hofmann Personal Monitor. Číst dále...


Nepodceňujte krizové plány, na řadu situací se lze dopředu připravit

Nepodceňujte krizové plány, na řadu situací se lze dopředu připravitV dnešní době již má většina firem zpracované obecné krizové plány pro případ mimořádných situací. Přemýšlí dopředu, vyhodnocují rizika a vymýšlí postupy pro různé scénáře vývoje. Právě krizové plány byly jedním z hlavních témat posledního průzkumu projektu Hofmann Personal Monitor. Ptali jsme se jak na obecné postupy, tak na konkrétní podobu těchto krizových scénářů. Výběr konkrétních citací Vám nyní přinášíme jako inspiraci do budoucna. Číst dále...


Strana 2 z 8
«« « 1 2 3 4 5 6 » »»

Kde nás najdete

Preferujete osobní setkání? Potkejme se na jedné z našich poboček po celé České republice.

Prejít na kontakty