Představujeme Master Vendor - moderní koncept řešení agenturního zaměstnávání
Představujeme Master Vendor - moderní koncept řešení agenturního zaměstnávání

Představujeme Master Vendor - moderní koncept řešení agenturního zaměstnávání

24. květen 2021

Více než čtvrtina personalistů říká, že se cítí být přetížená, protože v jejich podniku není dostatečně velké HR oddělení. Dobrou zprávou je, že existuje řada služeb, které mohou personalistům práci výrazně odlehčit. Například náročnou organizaci komunikace s více personálními agenturami dokáže vyřešit služba Master Vendor, která sjednotí všechny HR procesy pod jednoho dodavatele.

Na jednom pracovišti se často nacházejí zaměstnanci z více agentur, jelikož si společnosti obvykle vybírají personální agentury dle jejich specializace na vybrané obory. Firmy tak musí komunikovat s mnoha dodavateli, což je náročné nejen pro samotné HR oddělení, které má tuto agendu na starosti, ale taky pro vedoucí jednotlivých pracovišť a plánování celé firmy. „Z našeho průzkumu vyplývá, že až 56 % firem, které spolupracují s více agenturami, neznají službu Master Vendor. Přitom právě pro ně je tato služba naprosto ideální. Výrazně zjednoduší celou organizaci práce i komunikaci a díky sjednocení reportingu a zastřešení fakturace dokáže navíc ušetřit značné množství peněz,“ vysvětluje Gabriela Hrbáčková, generální ředitelka personální agentury Hofmann Personal.

Master Vendor odlehčí HR procesy a zvýší efektivitu

Základem služby Master Vendor je převedení různých dodavatelských vztahů pod jednu hlavní agenturu. Klient pak služby objednává a komunikuje pouze s jedním hlavním dodavatelem, který tuto službu poskytuje. Právě Master Vendor je tak zodpovědný za celkové plnění objednávky a poskytování služby. Zastřešuje spolupráci se všemi agenturami práce a stará se o administrativní činnosti, řízení docházky, kontrolu faktur, koordinaci náborů, nástupy a výstupy kandidátů a veškerou personálně-poradenskou činnost. Zároveň sám průběžně optimalizuje všechny procesy a kontroluje dodržení legislativní správnosti u všech agentur.

/down/s-kolika-agenturami.png

Většina firem spolupracuje s více agenturami

Toto řešení je vhodné zejména pro společnosti, které využívají více agentur. Jedná se hlavně o velké, často zahraniční, firmy a podniky působící v automobilovém průmyslu. Obvykle spolupracují s dvěma až šesti agenturami. Právě tyto podniky přiznávají, že do značné míry je taková spolupráce náročná. Výrazně častěji přiznávají problémy především podniky, které mají dvě až tři agentury. „Může to být proto, že pro řízení takové spolupráce nemají společnosti nastavené procesy, což potvrzuje skutečnost, že na problémy naráží zejména podniky, které začaly využívat agenturní pracovníky teprve nedávno,“ dodává Gabriela Hrbáčková.

/down/77.png

Zajímá vás více informací o této službě? Neváhejte nás kontaktovat na kontakt@hofmann-personal.cz

Řekněte si o další výsledky!

Zajímají Vás další výsledky Hofmann Personal Monitoru? Máte zájem o analýzy za firmy různé velikosti a zaměření? Chcete vědět, jaký vývoj v oblasti HR očekávají personalisté? Zavolejte na telefon 702 214 278 nebo napište e-mail na kontakt@hofmann-personal.cz a řekněte si o podrobnou studii z průzkumu.

O projektu

Hofmann Personal Monitor je unikátní výzkumný projekt, který realizuje výzkumná agentura B-inside (www.b-inside.cz) pro společnost Hofmann Personal. Projekt dlouhodobě a systematicky sleduje vývoj v oblasti recruitmentu a staffingu v Česku a přináší personalistům ve firmách zajímavé informace – benchmarky, postupy, které se personalistům osvědčují, pohledy na situaci na trhu a výhledy do budoucna. Aktuální vlna průzkumu proběhla v únoru 2021 na vzorku 212 respondentů z řad personalistů výrobních a logistických firem a společností z oboru obchodu a služeb. Šlo o organizace s více než 100 zaměstnanci.