O nás

O nás

Flexibilní personální politika je v dnešní době nepostradatelná. Ve společnosti Hofmann Personal najdete ideálního partnera k řešení všeho kolem personálního managementu. V Německu i v dalších dceřiných společnostech v České republice, Rakousku, Švýcarsku, Anglii a USA nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání novou profesní perspektivu.

Společnost založila Ingrid Hofmann v roce 1985 a dodnes ji jako jediný vlastník řídí. Je mimo jiné členkou správní rady Spolkového úřadu práce, angažuje se v Asociaci poskytovatelů personálních služeb (BAP) či ve Spolkovém sdružení svazu německých zaměstnavatelů (BDA).

Hofmann Personal ČR se může od svého vzniku pyšnit expanzním kurzem. Mnohá pracoviště poskytují nejlepší péči o zákazníky a pracovníky přímo na místě.

Založení a vývoj společnosti

Historie personální agentury HOFMANN-WIZARD v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma Hofmann-Wizard s.r.o. k firemní skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku.

S vývojem hospodářské situace v České republice vznikala postupně poptávka po kvalitnějším a sofistikovanějším servisu v oblasti lidských zdrojů. Hofmann Personal reaguje na aktuální situaci na trhu práce a na rostoucí nároky na pracovní síly otevíráním dalších poboček.

Společnost Hofmann

Díky orientaci na zákazníka a vysoké kvalitě služeb získala pracovní agentura Hofmann Personal mnoho stálých zákazníků. Vzniklo tak partnerství zaměstnavatelů a zaměstnanců se společností Hofmann Personal jako spojovacím článkem.

Mohlo by vás zajímat

Píšeme blog o nás, naší firemní kultuře a přinášíme vám rady a tipy při cestě za lepší kariérou.

HR Pointy rozšířily povědomí o digitalizaci procesů v personalistice

HR Pointy rozšířily povědomí o digitalizaci procesů v personalisticeVe spolupráci s agenturou CzechInvest jsme letos na podzim uspořádali sérii devíti seminářů s názvem HR Point, jejichž tématem byl přínos digitalizace v HR procesech nejen v krizových dobách. Během těchto setkání jsme mimo jiné sbírali názory a zkušenosti personalistů s digitalizací jejich vlastních HR procesů a tyto výsledky bychom vám nyní rádi představili. Číst dále...



Které dokumenty lze doručit online a jak je to s elektronickými podpisy?

Které dokumenty lze doručit online a jak je to s elektronickými podpisy?Pandemie Covidu-19 neustupuje a podniky si stále více uvědomují, že digitalizace procesů není krátkodobou záležitostí, ale spíše dlouhodobým trendem. Kromě online náboru, o kterém jsme již na našem blogu psali, může digitalizace HR procesů spočívat také v elektronickém doručování dokumentů nebo ve využívání elektronických podpisů. Jak funguje elektronizace dokumentů a jaké typy elektronických podpisů existují? Číst dále...


Průvodce po LinkedInu 1. díl – Jak a co vyplnit ve vašem profilu?

Průvodce po LinkedInu 1. díl – Jak a co vyplnit ve vašem profilu?LinkedIn je největší profesní sítí na světě, která od svého založení v roce 2002 nasbírala již přes 725 milionů členů. Tuto síť využívají jak profesionálové z řad personalistů po celém světě, kteří hledají vhodné kandidáty, tak i zaměstnanci, kteří zde navazují užitečné profesní kontakty. Pokud tedy zvažujete založení účtu na této síti, nebo si jen chcete svůj profil vylepšit, přečtěte si následující řádky! Číst dále...


Od nového roku dojde ke zvýšení minimální a zaručené mzdy

Od nového roku dojde ke zvýšení minimální a zaručené mzdyVláda schválila zvýšení minimální mzdy o 1 000 korun na 16 200 Kč. Česká republika patří v rámci Evropské unie k zemím s jedním z nejnižších poměrů minimální mzdy vůči průměrné mzdě. Zvýšení minimální mzdy má pak také dopad na mzdu zaručenou. Číst dále...


Za zastřené agenturní zaměstnávání může být nově pokutován také uživatel služeb

Za zastřené agenturní zaměstnávání může být nově pokutován také uživatel služebŘada firem napříč obory bojuje v posledních měsících s výrazným nedostatkem kandidátů. Řešení hledají často u agentur práce, které jim dokáží zprostředkovat vhodné pracovníky, jak z České republiky, tak i ze zahraničí. Zaměstnavatelé by si však měli dávat pozor na nelegální či šedé agentury a nezákonné praktiky – od srpna se totiž pokuta vztahuje jak na agenturu, tak i uživatele. Číst dále...


Nezaměstnanost klesla během října na 3,4 %

Nezaměstnanost klesla během října na 3,4 %Úřad práce ČR evidoval k 31. 10. 2021 celkem 251 689 uchazečů o zaměstnání. Podíl nezaměstnaných osob klesl na 3,4 %, což je o 0,3 procentního bodu méně než před rokem. Nejvyšší poptávka po nových zaměstnancích je v Praze a ve Středočeském kraji. Vyplývá to z dat Úřadu práce ČR. Číst dále...


Cizinci jako řešení nedostatku pracovníků

Cizinci jako řešení nedostatku pracovníkůJednou z cest, jak si zajistit nové pracovníky, je nábor ze zahraničí. Do budoucna s ním počítá až 60 % dotázaných personalistů, nejčastěji z automobilového průmyslu a ze strojírenství. Zaměstnavatelé, kteří již cizince zaměstnávají, jsou s nimi velmi spokojení, oceňují především jejich ochotu pracovat ve směnném provozu a o víkendech. Číst dále...


Digitalizace HR je dlouhodobým trendem, ne výplodem pandemie

Digitalizace HR je dlouhodobým trendem, ne výplodem pandemieJednadvacáté století je symbolem digitalizačních procesů, které se postupně uskutečňují v celé řadě firem. Přesto se do povědomí v posledních letech dostala spíše digitalizace výrobního oddělení než inovace vyvinuté pro personalisty.  V některých zahraničních společnostech už před tzv. „dobou COVIDu“ HR oddělení prošlo transformačním procesem a do náborů nových lidí se promítly nové technologické prostředky jako test sociálními médii, školení online hrami a umělou inteligencí, nebo jiné digitalizované způsoby náboru. Číst dále...


Co přinese novela zákona o nemocenském pojištění?

Co přinese novela zákona o nemocenském pojištění?Novele zákona o nemocenském pojištění vstoupí v platnost 1. 1. 2022 a přináší změny týkající se především pravidel poskytování ošetřovného a dávek otcovské poporodní péče. Novela má vliv jak na dávky poskytované z nemocenského pojištění, tak i na právo zaměstnanců na pracovní volno při překážkách v práci. Číst dále...


Online nábor zaměstnanců bude v budoucnu nedílnou součástí každé firmy

Online nábor zaměstnanců bude v budoucnu nedílnou součástí každé firmyPandemie Covid-19 donutila firmy uvažovat nad novými cestami při náboru zaměstnanců. Poslední průzkum Hofmann Personal Monitor ukázal, že cca čtvrtina podniků začala ve větší míře než dříve využívat při náboru také on-line nástroje. Častěji se jednalo o velké podniky s 500 a více zaměstnanci a firmy se zahraničním vlastníkem. Číst dále...


Strana 1 z 14
1 2 3 4 5 » »»

Kde nás najdete

Preferujete osobní setkání? Potkejme se na jedné z našich poboček po celé České republice.

Prejít na kontakty