O nás

O nás

Flexibilní personální politika je v dnešní době nepostradatelná. Ve společnosti Hofmann Personal najdete ideálního partnera k řešení všeho kolem personálního managementu. V Německu i v dalších dceřiných společnostech v České republice, Rakousku, Švýcarsku, Anglii a USA nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání novou profesní perspektivu.

Společnost založila Ingrid Hofmann v roce 1985 a dodnes ji jako jediný vlastník řídí. Je mimo jiné členkou správní rady Spolkového úřadu práce, angažuje se v Asociaci poskytovatelů personálních služeb (BAP) či ve Spolkovém sdružení svazu německých zaměstnavatelů (BDA).

Hofmann Personal ČR se může od svého vzniku pyšnit expanzním kurzem. Mnohá pracoviště poskytují nejlepší péči o zákazníky a pracovníky přímo na místě.

Založení a vývoj společnosti

Historie personální agentury HOFMANN-WIZARD v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma Hofmann-Wizard s.r.o. k firemní skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku.

S vývojem hospodářské situace v České republice vznikala postupně poptávka po kvalitnějším a sofistikovanějším servisu v oblasti lidských zdrojů. Hofmann Personal reaguje na aktuální situaci na trhu práce a na rostoucí nároky na pracovní síly otevíráním dalších poboček.

Společnost Hofmann

Díky orientaci na zákazníka a vysoké kvalitě služeb získala pracovní agentura Hofmann Personal mnoho stálých zákazníků. Vzniklo tak partnerství zaměstnavatelů a zaměstnanců se společností Hofmann Personal jako spojovacím článkem.

Mohlo by vás zajímat

Píšeme blog o nás, naší firemní kultuře a přinášíme vám rady a tipy při cestě za lepší kariérou.

Rok 2020 je rok nových začátků

Rok 2020 je rok nových začátkůNový rok v nás probouzí nový začátek. Obzvlášť tento rok 2020 dle numerologů bude ve znamení mnoho změn ať už v profesním či osobním životě. Číst dále...



Období vánočních večírků a jaký byl ten náš

Období vánočních večírků a jaký byl ten nášObdobí vánočních večírků a jaký byl ten náš. V časech vánočních svátků je vánoční večírek ve firmách často skloňovaným tématem. K čemu vlastně takový večírek v rámci pracovních kolektivů má sloužit? Podle nás je to nejen prostředkem, který v mnohdy extrémně náročné a vypjaté pracovní atmosféře dokáže navodit sváteční pohodovou náladu, ale také prostředkem ke stmelení a spřátelení kolektivu, ukázkou firemní kultury a hodnot samotné firmy a známka péče a poděkování svým zaměstnancům. Číst dále...


CV je Vaší pozvánkou na pohovor

CV je Vaší pozvánkou na pohovorŽivotopis je „informační listina“, která o Vás v co nejkratší podobě, vypoví potřebné informace s cílem otevřít si dveře na osobní pohovor. Během psaní životopisu mějte na paměti, na jakou pozici se hlásíte a jaké konkrétní požadavky má případný zaměstnavatel a podle toho svůj životopis můžete z části přizpůsobit. Životopis neboli strukturovaný životopis, by měl být stručný, přehledný a graficky jednoduchý. Číst dále...


Zavedení eNeschopenky

Zavedení eNeschopenkyOd 1. ledna 2020 zahájí ČSSZ ostrý provoz kompletního, plně funkčního a povinného systému eNeschopenky.  Elektronické zpracování slibuje zjednodušení v předávání informací mezi nemocnými (pojištěnci v dočasné pracovní neschopnosti), ČSSZ, lékaři a zaměstnavateli. Zásadně se tak zjednoduší tok informací, protože eNeschopenka propojí povinně elektronicky hned tři dotčené subjekty, lékaře, zaměstnavatele a ČSSZ.  Číst dále...


I „negativní“ konstruktivní zpětnou vazbu kandidáti uvítají

I „negativní“ konstruktivní zpětnou vazbu kandidáti uvítajíZpětná vazba je nejefektivnější, možná dokonce jediný nástroj, jak se zdokonalovat. Pozitivní zpětná vazba nás utvrzuje, že něco děláme opravdu dobře a je tedy výhodné se v tom dále rozvíjet. Konstruktivní, negativní zpětnou vazbu můžeme využít jako motivátor odstranění chyb nebo příležitost ke zlepšení. Číst dále...


Trh očima Radka Špicara – viceprezidenta Svazu průmyslu a dopravy ČR

Trh očima Radka Špicara – viceprezidenta Svazu průmyslu a dopravy ČRv rozhovoru s ředitelkou Hofmann Personal Gabrielou Hrbáčkovou Číst dále...


Základy úspěchu náborového projektu – pobočka Stříbro

Základy úspěchu náborového projektu – pobočka StříbroPobočka ve Stříbře není na poli personálních služeb žádným nováčkem a působí zde už více než 8 let. Naším hlavním cílem je vyhledávání a testování vhodných kandidátů pro konkrétní projekty a pozice. Číst dále...


Novinky ze setkání členů APPS

Novinky ze setkání členů APPSV září proběhlo další setkání členů Asociace poskytování personálních služeb, jehož jsme členem.

Cílem APPS je vytvářet podmínky pro úspěšný rozvoj stabilního trhu pracovních sil v České republice a za tímto účelem, mimo jiné, pořádá setkání a konference, jichž se pravidelně účastníme. Číst dále...


Představení pobočky Ostrava

Představení pobočky OstravaV lednu 2019 vznikla nová pobočka Hofmann Personal v Ostravě se sídlem v samém srdci města. Máme zde dva týmy rozděleny do divizí Hofmann Personal a Hofmann Recruitment. Každý z týmů má své úkoly a projekty, na kterých pracují samostatně, ale i jako tým. Číst dále...


Prodej není sprosté slovo – školení obchodních dovedností

Prodej není sprosté slovo – školení obchodních dovednostíNedávno proběhlo vstupní školení v rámci plánového cyklu se zaměřením na obchodní dovednosti. Cílem je se potkávat na pravidelné bázi a sdílet know-how napříč všemi našimi pobočkami. Číst dále...


Strana 1 z 2
1 2 » »»

Kde nás najdete

Preferujete osobní setkání? Potkejme se na jedné z našich poboček po celé České republice.

Prejít na kontakty