Zásady ochrany osobních údajů
COVID - Poučení o zpracování osobních údajů na základě mimořádného opatření - CZ, ENG,UA, PL, BG, RO
Adaptačně - integrační kurzy - Poučení o zpracování osobních údajů - CZ, ENG, SRB, UA
Prohlášení o zpracování osobních
údajů
v souladu s nařízením Evropského parlamentu
a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016, o ochraně fyzických
osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném
pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné
nařízení o ochraně osobních údajů).
Společnost HOFMANN WIZARD, s.r.o., se sídlem Prešovská 201/4, Plzeň,
PSČ 301 00, IČO: 252 36 016, zapsaná v obchodním rejstříku
vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl C, vložka 11501, emailový
kontakt: kontakt@hofmann-personal.cz (dále jen „Správce”), je
agenturou práce a správcem osobních údajů.
Předmětem podnikání Správce je vyhledávání zaměstnání pro
fyzickou osobu, která se o práci uchází, a vyhledávání
zaměstnanců pro zaměstnavatele, který hledá pracovní síly, dále
zaměstnávání fyzických osob za účelem jejich výkonu práce pro
uživatele, kterým se rozumí jiná právnická či fyzická osoba, která
práci přiděluje a dohlíží na její provedení, včetně výroby,
obchodu a služeb neuvedených v přílohách 1 až 3
živnostenského zákona. Hlavní činností Správce je tedy
zprostředkování zaměstnávání a dočasné přidělování tzv.
agenturních zaměstnanců k výkonu práce u uživatelů,
doplňkově Správce poskytuje poradenské, konzultační a školicí
služby, vykonává reklamní a marketingovou činnost.
Správce osobních údajů prohlašuje, že zpracovává osobní údaje
za níže uvedených podmínek:
Správce zpracovává osobní
údaje fyzických osob v rámci své běžné činnosti, tj. zejména
v rámci vedení personální agendy, v rámci vedení databáze
uchazečů o zaměstnání a spolupráce s klienty Správce
či uživateli ve smyslu pracovněprávním.
Osobní údaje jsou
zpracovány v rozsahu, v jakém je příslušný subjekt údajů
správci poskytl, a to v souvislosti s uzavřením
smluvního či jiného právního vztahu se správcem, nebo které správce
shromáždil jinak a zpracovává je v souladu s platnými
právními předpisy, i k plnění zákonných povinností správce
či na základě uděleného souhlasu uchazeče o zaměstnání.
Kategorie osobních údajů, které jsou předmětem zpracování:
Adresní a identifikační údaje sloužící
k jednoznačné a nezaměnitelné identifikaci subjektu údajů
(např. jméno, příjmení, titul, příp. rodné číslo, datum
narození, adresa trvalého pobytu, IČ, DIČ) a údaje umožňující
kontakt se subjektem údajů (kontaktní údaje – např. kontaktní
adresa, číslo telefonu, e-mailová adresa a jiné obdobné
informace), další údaje nezbytné pro plnění smlouvy či povinností
plynoucích z právních předpisů. V případě zaměstnanců
Správce, pak veškeré osobní údaje nutné k vedení personální
agendy. Pro účely marketingu a propagace Správce, na základě
speciálního souhlasu subjektu údajů, také podobu a hlas subjektu
údajů zachycené fotografií, audio a/či video záznamem, věk,
případně dobu trvání pracovněprávního vztahu subjektu údajů
u správce, jeho pracovní pozici a místo výkonu práce.
V rámci provozování agentury práce nedochází ke zpracování
zvláštních kategorií údajů (např. o rasovém či etnickém
původu, politických názorech, náboženském vyznání). V rámci
vedení personální agendy může docházet ke zpracování osobních
údajů o zdravotním stavu (údaje o zdravotní způsobilosti
či jejím omezení, údaje v evidenci pracovních úrazů či nemocí
z povolání), případně členství v odborech.
Správce zpracovává údaje se souhlasem subjektu údajů
s výjimkou zákonem stanovených případů, kdy zpracování
osobních údajů nevyžaduje souhlas subjektu údajů. V souladu se
čl. 6 odst. 1 GDPR může správce bez souhlasu subjektu údajů
zpracovávat tyto údaje:
Subjekt údajů udělil souhlas pro
jeden či více konkrétních účelů (především pro zpracování
údajů uchazeče o zaměstnání pro účely vyhledání
příležitosti uzavřít pracovněprávní vztah, zasílání
pracovněprávních nabídek a vedení databáze uchazečů
o zaměstnání, případně pro účely marketingu a propagace
Správce). Zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy (pracovní
smlouvy, dohody o provedení práce či dohody o pracovní
činnosti, smlouvy o dočasném přidělení zaměstnanců
k výkonu práce u uživatele či smlouvy
o zprostředkování zaměstnání), jejíž smluvní stranou je
subjekt údajů, nebo pro provedení opatření přijatých před
uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů. Zpracování je
nezbytné pro splnění právní povinnosti, která se na správce vztahuje
(především povinnosti v oblasti pracovního práva, tj. povinnosti
agentury práce, povinnosti zaměstnavatele). Zpracování je nezbytné pro
ochranu životně důležitých zájmů subjektu údajů nebo jiné
fyzické osoby. Zpracování je nezbytné pro účely oprávněných
zájmů příslušného správce či třetí strany, kromě případů, kdy
před těmito zájmy mají přednost zájmy nebo základní práva
a svobody subjektu údajů vyžadující ochranu osobních údajů.
Zpracování je prováděno v sídle a pobočkách
správce jednotlivými pověřenými zaměstnanci správce, příp.
zpracovatelem. Ke zpracování dochází prostřednictvím výpočetní
techniky, popř. manuálním způsobem u osobních údajů
v listinné podobě za dodržení všech bezpečnostních zásad pro
správu a zpracování osobních údajů. Za tímto účelem přijal
správce technickoorganizační opatření k zajištění ochrany
osobních údajů, zejména opatření, aby nemohlo dojít
k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním
údajům, jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným
přenosům, k jejich neoprávněnému zpracování, jakož i k
jinému zneužití osobních údajů. Veškeré subjekty, kterým mohou
být osobní údaje zpřístupněny, respektují právo subjektů údajů
na ochranu soukromí a jsou povinny postupovat dle platných
právních předpisů týkajících se ochrany osobních údajů
a dodržovat povinnost mlčenlivosti, ke které se zavázaly.
V souladu se lhůtami uvedenými v příslušných smlouvách,
ve spisovém a skartačním řádu správce či v příslušných
právních předpisech jde o dobu nezbytně nutnou k zajištění
práv a povinností plynoucích jak ze závazkového vztahu, tak
i z příslušných právních předpisů a k ochraně práv
a oprávněných zájmů subjektů údajů, správce a třetích
stran (např. uživatelů či klientů Správce)
V souladu se
čl. 12 GDPR informuje správce na žádost subjektu údajů subjekt
údajů o právu na přístup k osobním údajům a k
následujícím informacím:
Účelu zpracování, kategorii
dotčených osobních údajů, příjemci nebo kategorie příjemců,
kterým osobní údaje byly nebo budou zpřístupněny, plánované době,
po kterou budou osobní údaje uloženy, veškeré dostupné informace
o zdroji osobních údajů, pokud nejsou získány od subjektu
údajů, skutečnosti, zda dochází k automatizovanému
rozhodování, včetně profilování.
Každý subjekt údajů,
který zjistí nebo se domnívá, že správce nebo zpracovatel provádí
zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu
s ochranou soukromého a osobního života subjektu údajů nebo
v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní
údaje nepřesné
s ohledem na účel jejich zpracování, může:
Požádat
správce o vysvětlení. Požadovat, aby správce odstranil takto
vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení
opravy, doplnění nebo vymazání osobních údajů. Je-li žádost
subjektu údajů shledána oprávněnou, správce odstraní
neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li správce žádosti subjektu
údajů, má subjekt údajů právo obrátit se přímo na dozorový
úřad, tedy Úřad na ochranu osobních údajů. Správce má právo za
poskytnutí informace požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující
náklady nezbytné na poskytnutí informace.
Správce nejmenoval
Pověřence pro ochranu osobních údajů. Správce není orgánem
veřejné moci nebo veřejným subjektem. Hlavní činností Správce je
zprostředkování zaměstnávání a dočasné přidělování tzv.
agenturních zaměstnanců k výkonu práce u uživatelů. Při
tom nedochází k operacím zpracování, které by vyžadovaly
rozsáhlé nebo systematické monitorování subjektů údajů. Při
zprostředkování zaměstnání či dočasném přidělování
zaměstnanců k výkonu práce u uživatele nedochází
k rozsáhlému zpracování zvláštních kategorií osobních údajů
ani osobních údajů týkajících se rozsudků v trestních věcech
a trestných činů. S ohledem na shora uvedené není dána
povinnost jmenovat pověřence pro ochranu osobních údajů podle čl. 37
obecného nařízení o ochraně osobních údajů. Pověřenec nebyl
jmenován.
Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje
Subjektu údajů do třetí země, mezinárodní organizaci nebo jiným,
než níže uvedeným třetím osobám:
- Poskytovateli webových stránek a informačních systémů pro řízení náboru zaměstnanců.
- Poskytovateli mzdových, účetních, daňových služeb a pracovně-lékařských služeb.
- Poskytovateli školicích a pojišťovacích služeb.
- Mateřské společnosti, poskytovateli informačního systému.
- Uživatelům, ke kterým byl subjekt údajů přidělen na základě dohody o dočasném přidělení.
- Zákazníkům správce, kteří mají zájem na vyhledání vhodného zaměstnance.
- Poskytovateli webových stránek a externí marketingové agentuře za účelem tvorby a komerční propagace konkrétního materiálu.
- Poskytovatelům služby elektronického podepisování listin, pro účely identifikace podepisujícího a administraci podepisovaných dokumentů.
- Poskytovatelům konzultačních služeb v oblasti managementu kvality a v oblasti whistleblowingu.
Poučení
o zpracování osobních údajů uchazeče
o zaměstnání
Společnost HOFMANN
WIZARD, s.r.o., se sídlem Prešovská 201/4, Plzeň, PSČ 301 00,
IČO: 252 36 016, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským
soudem v Plzni, oddíl C, vložka 11501, emailový kontakt:
kontakt@hofmann-personal.cz (dále jen „Správce”), jako agentura
práce a správce osobních údajů poučuje uchazeče
o zaměstnání, jako Subjekt osobních údajů, že bude zpracovávat
jeho osobní údaje, a to za níže uvedených podmínek:
1. Osobní údaje, které budou zpracovány:
Jméno
a příjmení, poštovní adresa, e-mailová adresa, telefonický
kontakt, datum narození;
Další osobní údaje vyplývající
z osobního životopisu subjektu: doba a druh studia, akademické
tituly, předchozí pracovní zkušenosti a jejich délka, jazykové
a technické znalosti, apod.
2. Účelem
zpracování osobních údajů je:
Zpracování osobních
údajů je prováděno za účelem naplnění smlouvy mezi Správcem
a Subjektem údajů, na základě, které Správce zajistí Subjektu
údajů možnost ucházet se o pracovní místo u Správce, resp.
o možnost dočasného přidělení k Uživateli, o možnost
ucházet se o pracovní místo u jiného zaměstnavatele
a případně možnost uzavřít pracovní smlouvu či dohodu
o pracích konaných mimo pracovní poměr a za účelem ochrany
oprávněných zájmů Správce.
Zpracování osobních údajů je
prováděno též za účelem zápisu do evidence uchazečů
o zaměstnání vedenou Správcem a za účelem uspokojení
zájmu Subjektu údajů o zasílání nabídek o zaměstnání
Správce, ke kterému Subjekt údajů udělil výslovný souhlas.
3. Doba zpracování osobních údajů je:
Osobní
údaje budou zpracovávány a uloženy po dobu pěti let od
udělení souhlasu se zápisem do evidence uchazečů o zaměstnání,
nebo do doby odvolání tohoto souhlasu.
Po uplynutí této doby
budou osobní údaje nenávratně zničeny.
4. Osobní
údaje mohou být poskytnuty následujícím třetím osobám, a to za
účelem dalšího zpracování pro správce či za účelem výběru
budoucího zaměstnance:
- Poskytovateli webových stránek a informačního systému pro řízení náboru zaměstnanců.
- Mateřské společnosti, poskytovateli informačního systému.
- Uživatelům, ke kterým byl subjekt údajů přidělen na základě dohody o dočasném přidělení.
- Zákazníkům správce, kteří mají zájem na vyhledání vhodného zaměstnance.
- Poskytovatelům služby elektronického podepisování listin, pro účely identifikace podepisujícího a administraci podepisovaných dokumentů.
- Poskytovatelům konzultačních služeb v oblasti managementu kvality a v oblasti whistleblowingu.
Správce tímto v souladu
s ustanovením čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady
(EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení
o ochraně osobních údajů (dále jen
„Nařízení”), informuje, že:
- Správce nejmenoval Pověřence pro ochranu osobních údajů.
- Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje Subjektu údajů do třetí země, mezinárodní organizaci nebo jiným, než výše uvedeným třetím osobám.
- Subjekt údajů má právo kdykoli odvolat souhlas se zápisem do evidence uchazečů o zaměstnání.
- Subjekt údajů má právo požadovat od Správce přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování, má právo na přenositelnost těchto údajů k jinému správci, jakož i právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, má-li za to, že Správce při zpracování osobních údajů postupuje v rozporu s Nařízením.
Žádost pro uplatnění práv subjektu údajů
Níže uvedeným formulářem můžete uplatnit svá práva subjektu
osobních údajů ve smyslu obecného nařízení o ochraně osobních
údajů, například požádat o výmaz svých údajů, o výpis
svých osobních údajů a podobně. Více informací v souboru
níže.
Žádost
o uplatnění práv subjektů.pdf
English version
I hereby grant (hereinafter referred to as “Data Subjects”) the company HOFMANN WIZARD, sro, with its registered office at Prešovská 201/4, Plzeň, Postal Code 301 00, Company Identification Number: 252 36 016, entered in the Commercial Register kept by the Regional Court in Pilsen, Section C, Insert 11501 , email contact: kontakt@hofmann-personal.cz (hereinafter referred to as the "Administrator"), as the employment agency and the administrator of personal data consent to the processing of my personal data, under the following conditions:
- Personal data to be processed:
Name and surname, mailing address, e-mail address, phone number, date of birth; Other personal data resulting from the Subject´s curriculum vitae: date and type of studies, academic degrees, previous work experience and its duration, language skills, technical skills, etc.
- Purpose of the personal data processing is:
The processing of personal data is carried out in order to fulfill a contract between the Administrator and the Data Subject. Based on this contract the Administrator ensures to the Data Subject the possibility to apply for a job at the Administrator, in other words the possibility of temporary assignment to the User, the possibility to apply for a job at another employer and, where applicable, the possibility to conclude a contract/agreement for work done beyond the employment relationship and for the purpose of protecting the Administrator´s legitimate interests. The personal data processing is also carried out for the purpose of entry in the register of job seekers maintained by the Administrator and for the purpose of satisfying the Data Subject´s interest in being sent job offers from the Administrator to which the Data Subject has given explicit consent. - Duration of the personal data processing is:
Personal data will be processed and stored for a period of five years from the consent to its entry in the register of job seekers, or until withdrawal of such a consent. After this period, the personal data will be irretrievably destroyed. - Personal data may be provided to the following third persons, for the purpose of further processing by the Administrator or for the purpose of selecting a future employee:
- Information system provider for the recruitment management purposes.
- Wage, accounting and tax services provider.
- Parent company, information system provider.
- Users who are interested in finding a suitable employee assigned to them under a temporary assignment agreement
- Administrator´s customers interested in finding a suitable employee.
- Providers of electronic document signing services, for the purposes of identification of the signatory and administration of signed documents.
- Providers of consultancy services in the field of quality management and whistleblowing.
In accordance with provisions of article 13 of the European Parliament and Council Regulation (EU) No. 2016/679 of 27 April 2016 - General Regulation on the protection of personal data (hereinafter referred to as "the Regulation"), the Administrator hereby informs that:
- The Administrator has not appointed any Data Protection Officer.
- The Administrator does not intend transferring the Data Subject´s personal data to any third country, international organization or other than the above third parties.
- The Data Subject has the right at any time to withdraw its consent to the entry to the register of job seekers.
- The Data Subject has the right to require from the Administrator accessing, correcting or deleting his/her personal data, limiting or objecting its processing, furthermore he/she has the right to transfer these data to another administrator, as well as the right to file a complaint with the Personal Data Protection Authority, when considering that the Administrator is in breach of the Regulation in the processing of personal data.
український (UA)
Цим я надаю (надалі «Суб’єкт даних») компанії HOFMANN WIZARD, s.r.o., з зареєстрованим офісом за адресою Prešovská 201/4, Плзень, поштовий індекс 301 00, ідентифікаційний номер компанії: 252 36 016, внесений до комерційного реєстру, який веде обласний суд у Плзні, розділ C, вкладиш 11501 , контактна електронна адреса: kontakt@hofmann-personal.cz (далі – «Адміністратор»), як агентство з працевлаштування та адміністратор персональних даних, згоду на обробку моїх персональних даних за таких умов:
1. Персональні дані, які підлягають обробці:
Ім’я та прізвище, поштова адреса, адреса електронної пошти, контактний телефон, дата народження;
Інші персональні дані, що випливають з особистої автобіографії предмета: час і вид навчання, вчені ступені, попередній стаж роботи та їх тривалість, мовні та технічні знання тощо.
-
2. Метою обробки персональних даних є:
Обробка персональних даних здійснюється з метою виконання договору між Адміністратором та Суб’єктом даних, на підставі якого Адміністратор надасть Суб’єкту даних можливість претендувати на роботу до Адміністратора, відп. прo можливість тимчасового доручення Користувачеві, прo можливість влаштуватися на роботу до іншого роботодавця і можливість укласти трудовий договір або угоду про роботу, що виконується поза трудовими відносинами та з метою захисту законних інтересів Адміністратора .
Обробка персональних даних також здійснюється з метою реєстрації в реєстрі кандидатів на роботу, який веде Адміністратор, та з метою задоволення зацікавленості Суб'єкта даних у відправленні Адміністратору пропозицій про роботу, на які Суб'єкт даних дав згоду. .
3. Час обробки персональних даних становить:
Персональні дані оброблятимуться та зберігатимуться протягом п’яти років з моменту надання згоди на внесення до реєстру осіб, які шукають роботу, або до моменту відкликання цієї згоди.
Після закінчення цього часу персональні дані будуть знищені.
4. Персональні дані можуть бути надані третім особам для подальшої обробки або для вибору майбутнього працівника:
• Постачальникам веб-сайтів та інформаційних систем управління підбором персоналу.
• Материнським компаніям, постачальникам інформаційних систем.
• Користувачам, яким було призначено суб’єкт даних на підставі договору про тимчасову передачу даних.
• Клієнтам менеджера, які зацікавлені в пошуку відповідного працівника.
• Постачальникам послуг електронного підписання документів, з метою ідентифікації людини, яка підписує та адміністрування підписаних документів.
• Постачальникам консультаційних послуг в області менеджменту та у сфері управління якістю та розкриття інформації.
Відповідно до положень статті 13 Регламенту (ЄС) № 2016/679 Європейського Парламенту та Ради від 27 квітня 2016 року, Загального регламенту про захист даних (далі «Регламент»), Адміністратор повідомляє, що:
• Адміністратор не призначив Уповноваженого для захисту даних.
• Адміністратор не має наміру передавати персональні дані Суб'єкта даних третій країні, міжнародній організації чи іншим третім особам.
• Суб'єкт даних має право в будь-який час відкликати свою згоду на реєстрацію кандидатів на роботу.
• Суб'єкт даних має право вимагати від Адміністратора доступ до його персональних даних, їх виправлення або видалення, або обмеження обробки, а також заперечувати проти обробки, має право передати ці дані іншому адміністратору, а також право подати скаргу до Управління із захисту персональних даних, якщо вважає, що Адміністратор при обробці персональних даних порушує Регламент.
POLSKI (PL)
Niniejszym udzielam
(dalej tylko " Osoba, której dane dotyczą") firmie HOFMANN WIZARD, s.r.o., z siedzibą przy Prešovská 201/4, Pilzno, kod pocztowy 301
00, nr identyfikacyjny: 252 36 016
, wpisana do Rejestru Handlowego prowadzonego przez Sąd Okręgowy w
Pilźnie, Wydział C, wpis 11501, kontakt mailowy: kontakt@hofmann-personal.cz (dalej tylko
" Administrator"), jako
agencji zatrudnienia i administratorowi danych osobowych, wyrażam
zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na warunkach określonych
poniżej:
1. Dane osobowe, które będą przetwarzane:
Imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, telefon kontaktowy, data urodzenia;
Inne dane osobowe pochodzące z życiorysu osoby badanej: okres i rodzaj studiów, stopnie naukowe, dotychczasowe doświadczenie zawodowe i jego długość, umiejętności językowe i techniczne itp.
2. Cel przetwarzania danych osobowych to:
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu wykonania
umowy pomiędzy Administratorem a Osobą, której dane dotyczą, na
podstawie której Administrator zapewni Osobie, której dane dotyczą,
możliwość ubiegania się o pracę
u Administratora lub
możliwość czasowego skierowania do pracy u Użytkownika,
możliwość ubiegania się o pracę u innego pracodawcy oraz, w
stosownych przypadkach, możliwość zawarcia umowy o pracę lub umowy
o dzieło wykonywanej poza stosunkiem pracy oraz w celu ochrony
prawnie uzasadnionych interesów Administratora.
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się również w celu rejestracji w rejestrze kandydatów do pracy prowadzonym przez Administratora oraz w celu zaspokojenia interesu Osoby, której dane dotyczą, polegającego na przesyłaniu Administratorowi ofert pracy, na co Osoba, której dane dotyczą, wyraziła jednoznaczną zgodę.
3. Czas przetwarzania danych osobowych to:
Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane przez okres pięciu lat od daty wyrażenia zgody na wpis do rejestru osób ubiegających się o pracę lub do momentu wycofania tej zgody.
Po upływie tego okresu dane osobowe zostaną nieodwracalnie zniszczone.
4. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym osobom trzecim w celu dalszego przetwarzania na rzecz administratora lub w celu wyboru przyszłego pracownika:
- Dostarczenie strony internetowej oraz systemu informacyjnego do zarządzania rekrutacją.
- Firma macierzysta, dostawca systemu informacyjnego.
- Użytkownikom, do których osoba, której dane dotyczą, została przydzielona na podstawie umowy o tymczasowym przydzieleniu do pracy.
- Klientom administratora, którzy są zainteresowani znalezieniem odpowiedniego pracownika.
- Usługodawcom świadczącym usługi elektronicznego podpisywania dokumentów w celu identyfikacji osoby podpisującej i zarządzania podpisanymi dokumentami.
- Dostawcom usług doradczych w zakresie zarządzania jakością i informowania o nieprawidłowościach.
Zgodnie z postanowieniami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., ogólnego rozporządzenia o ochronie danych ( dalej tylko "Rozporządzenie"), Administrator danych informuje, że:
- Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych.
- Administrator nie przewiduje przekazywania danych osobowych Osoby, której dane dotyczą, do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej lub stron trzecich innych niż wymienione powyżej.
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na wpis do rejestru osób ubiegających się o pracę.
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
ma prawo do przenoszenia tych danych do innego administratora, a także prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna, że Administrator przetwarza dane osobowe niezgodnie z Rozporządzeniem.
W Pilźnie, dnia 16.5.2018
HOFMANN WIZARD, s.r.o., IČO 252 36 016