Novinky z naší společnosti

Novinky z naší společnosti

Firmy musí hledat nové zdroje pracovní síly: Klíčem budou zahraniční zaměstnanci, flexibilita pro seniory a rodiče s malými dětmi

Firmy musí hledat nové zdroje pracovní síly: Klíčem budou zahraniční zaměstnanci, flexibilita pro seniory a rodiče s malými dětmi

Představujeme výsledky unikátního průzkumu Hofmann Personal MONITOR 2025, který kombinuje pohled zaměstnavatelů i zaměstnanců v palčivých tématech českého personálního prostředí. Do šetření se zapojilo přes 300 podniků s více než 200 zaměstnanci, které dohromady zaměstnávají více než 200 000 lidí, a 1 000 respondentů z řad pracovníků napříč věkem, vzděláním i profesemi.

Nový zákon o kybernetické bezpečnosti: účinný od 1. listopadu 2025

Nový zákon o kybernetické bezpečnosti: účinný od 1. listopadu 2025

Kybernetická bezpečnost se stává jedním z největších témat současnosti. Online hrozby sílí a digitalizace proniká do všech oblastí našeho života i byznysu. Evropská směrnice NIS2 a nový český zákon o kybernetické bezpečnosti přinášejí zásadní změny, které se dotknou tisíců organizací v České republice.

Nezaměstnanost v Česku v září zůstala na 4,5 %

Nezaměstnanost v Česku v září zůstala na 4,5 %

Během září se na Úřadu práce ČR nově zaevidovalo 55 293 lidí, přes 37 % nových uchazečů odeslalo žádost online prostřednictvím Klientské zóny Jenda. V září vstoupilo do evidence 12 773 absolventů a jejich podíl na nově příchozích byl 23,1 %.

Moderní příprava na pracovní pohovor: Krok za krokem

Moderní příprava na pracovní pohovor: Krok za krokem

Příprava na pohovor do společnosti, o kterou máte velký zájem, vám může pomoci nejen zdůraznit své dovednosti a zkušenosti, ale také ukázat, že jste schopni přizpůsobit se moderním trendům pracovního trhu. Jak ale začít?

Minimální mzda od ledna 2026 vzroste na 22 400 Kč

Minimální mzda od ledna 2026 vzroste na 22 400 Kč

Od 1. ledna 2026 se minimální mzda v Česku zvýší o 1 600 korun na 22 400 Kč měsíčně. Odpovídající hodinová sazba při 40hodinové pracovní době bude činit 134,40 Kč.

Zvýšení vychází z valorizačního mechanismu, který byl zaveden v roce 2024 a který zajišťuje předvídatelný a transparentní růst nejnižší mzdy. Minimální mzdu dnes pobírá přibližně 120 000 lidí, což představuje asi 3 % pracujících.

HR Fresh: Ochutnejte trendy trhu práce 2025

HR Fresh: Ochutnejte trendy trhu práce 2025

Nenechte si ujít další sérii oblíbených snídaňových setkání HR Fresh. Přijďte si dát kávu a porci těch nejčerstvějších informací ze světa HR.